Bak Bakalım Blogumda Var mı?

15 Aralık 2017 Cuma

Taze Bittiler- 85

Hepinize mutlu hafta sonları. Yine eldekileri bitirmeye, yenilerine yer açmaya devam ediyorum. Geçen hafta sonu, 2018 yılında bitirmek istediğim cilt- saç ve her çeşit bakım ürününü, sample ürünler de dahil, bir çekmeceye doldurdum. Bu sayede, özellikle vedalaşmak istediğim ürünler biraraya toplanmış, epey çokluğundan dolayı da sürekli kullanma zorunluluğu hissiyle dolu dolu bir çekmece oldu. Bir de bu şekilde deneyeyim bakalım, bu durum ürün kullanma sıklığımı artıracak, daha çok ürün bitirmeme vesile olacak mı?
 
Bakalım geçtiğimiz Kasım ayındaki performansım nasılmış?

1- Procsin 3 Effect Face Cleansing Gel: Cildi nemlendirme ve renk tonunu açmaya yardımcı özellikleri de bulunan temizleme jelini çok severek kullandım. Yalnız, gramajına göre çabuk bitti gibi geldi bana.
 
2- Anne Nature Saç ve Vücut İçin Hassas Şampuan: Organik sertifikalı ürün hem saç hem de vücut için kullanılabilen ürünlerden. Saçlarımdaki yumuşatıcı etkisini farketmemek mümkün değildi. Bir detaylı yazı hazırlamam gerek.
 
3- Dermokil Saç Dökülmelerine Karşı Şampuan: Anne Nature şampuan bittiğinde hemen bu minik şampuanı denemeye başladım. Şampuandaki kil ve kekik karışımı kokuya bayıldığımı söylemeliyim. 50 gr. ambalajlı bir üründü, dolayısıyla saç dökülmesine etkisini anlamak pek mümkün değil ancak, saçlara bakım yaptığı ve onardığı kesin. 

4- Skinlovers Anti-Aging Revitalize Essence Mask: Limonian markasının distribütörlüğünü yaptığı Kore markası maskeler gerçekten çok başarılı. Cilt hücrelerini yenileyen maskenin birçok çeşidi bulunuyor. Diğer çeşitlerine de göz atmak isterseniz başlığa tıklamanız yeterli.

5- Beauty Dead Sea Mud Mask-Mango: Böyle tek kullanımlık maskeleri seviyorum. Bir de üzerindeki mangoyu görünce kesinlikle denemek istedim. Cildimi yumuşacık yapmasını sevdim.

6- Maxim Ter Kokusuna Karşı Roll-On Deodorant: Ter kokusunu önlemek üzere piyasaya çıkmış bir ürün, ancak teri atmak yerine biraz vücuda hapseden bir üründü. O dönem memnun olmuşum ama şimdi ise terin atılması ve sadece ter kokusunun önlenmesi taraftarıyım. O nedenle ürünü de SKT bitmemiş olmasına rağmen kullanmama kararı aldım.

7- Loreal Volume Million Lashes Feline Mascara: Çok çok çok beğendiğim, kirpiklerimi müthiş kıvıran bir maskaraydı. Gün içerisinde kesinlikle dökülme yapmadı, rengi simsiyahtı... Çok memnundum çook. Rossmann'da artık satıştan kalkacağını öğrendiğim an hemen 1 tane aldım. Neden güzel ürünleri-renkleri vs. satıştan kaldırırlar ki?

8- Avon Simply Delicate Hijyenik Mendil: Bir zamanlar Avon temsilcisiyken sıklıkla tükettiğim bir üründü. Çantamda mutlaka bulundurduğum, özellikle de seyahatlerimde almadan çıkmadığım bir kurtarıcı. Sonuncusunu da bitirdim, bol bol yedeklemem lazım.

9- Ve Numuneler:

Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz ürünleri yurtdışında kullandım. Loreal'in fondötenine bayıldım, mutlaka edinmeliyim.

Alttaki fotoğrafta ise numune değil bu, İpek Sabun'un doğal deodorantını bitirdim, neyse ki yedeğim vardı. Çok memnunum, detaylı yazısını buradan okuyabilirsiniz.


Bakalım Aralık ayındaki performansım ne olacak?

14 yorum:

  1. Biten ürünler en sevdiğim ürünler, yenilere başlamaya bayılıyorum. Senin ürünlerin arasından sadece maskaranın kırmızısını şu an kullanıyorum ve bende memnunum. Yeni ürünlerini güle güle kullan İlknurcum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet evet, bitsinler yenileri açılsın :) Çok teşekkürler Esracım :)

      Sil
  2. Yine güzel bir bitenler yazısı :) dermokilin şampuanını merak ediyordum tam üstüne geldi teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben onu sevdim gibi, iyi temizliyor ve kokusu falan da bayağı hoş, kil kokusu sevenler bayılacaktır :)
      Teşekkürler...

      Sil
  3. Büyük boy cilt bakım ürünü bitirmek hakikaten başarı bence İlknur'cum, hızlı bitmiyorlar çünkü. Umarım yeni yılda da bolca ürün bitirebilir ve stokları eritebiliriz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Blanacım, şimdi ise masanın üzerine sıraladım, kullanım sırasına göre ürünleri, normalde elim gitmeyenleri bile kullanır oldum :)
      Stok eritmek şart oldu, sevgiler tatlım :)

      Sil
  4. Biliyorsun senin bu bitirme projelerini çok seviyorum. Bol bereketli bir ay olmuş. Darısı başıma ,biliyorsun benim kullanmaya kıyamama gibi bir huyum var :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sorma Yasemincim, bu dönem biraz sekteye uğradı bitirme işleri. Umuyorum bu yıl daha sıkı bir çalışma gelicek :)
      Bilmez miyim, kullanmaya kıyamıyorsun, bakıp bakıp iç geçiriryorsun, yapma kuzum hunharca kullan :)

      Sil
  5. Feline kalkıyor muymuş? (şok üzgün surat ifadesi) ayy ben de almalıyım ya:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa, sorma Balböceği, kaptım hemen 1 tane :(

      Sil
  6. Dolu dolu bitenler yazısı!!! Volume Million Lashes benim de sevdiğim maskaralardan ama tahtını Lash Paradise'a kaptırdı benim gönlümde :))) Deopek'i ben de çok seviyorum ama ilk geliştirdiği formül bana en uygunu :) Yenileri güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh biraz daha dolu dolu olsa, umarım bu ay olacak ama :)
      Lash Paradise denemedim ben de, bir bakayım.
      dEOPEK'İN SIVI GİBİ OLAN FORMÜLÜNÜ DİYORSUN SANIRIM,çabuk bozulmuştu yanlış hatırlamıyorsam.
      Çok teşekkürler Başakçım :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...