Bak Bakalım Blogumda Var mı?

16 Aralık 2017 Cumartesi

KIKO Smart Lipstick: 914- Amaranto

Henüz geçen yıl ülkemizde satışı başlayan KIKO markasını hepimiz sevdik, ürünlerini çok beğendik. Hatta bu yıl Şubat ayında KIKO Ankara Kentpark mağazası  açıldığında, Ankaralılar olarak inanılmaz mutlu olduk.  

Benim KIKO markasıyla tanışmam ise Köln seyahatimiz sırasında gerçekleşti. Oradaki mağazaları gezdiğimde renklerin, dokuların ve markanın havası beni cezbetti. Alışverişimle ilgili yazımı buradan okuyabilirsiniz. Instagram hesabımda bol bol paylaştığım yayınlarımı takip etmişsinizdir, bloğumda da paylaşmadan olmaz. Bu arada, markanın bir Arctic Holiday koleksiyonu var ki, geçen ay Bologna'dan sizlerle paylaşmıştım, oradan aldığım koleksiyon ürünleri hakkında da bir yazı hazırlıyorum, lütfen takipte kalın :)

Gelelim, markanın özellikle kış döneminde elimden düşürmediğim ürününe...

Yumuşacık yapılı ruj, uygulandığı anda rengini vermesi ve dudaklarımda ağırlık yapmaması nedeniyle gönlümü fethetti. Rengiyse muhteşem!
Pembe-fuşya karışımı bu renk sıcak bir tona sahip. Yapısına rağmen kalıcılığı hiç de fena değil. Bir de ne zaman bu ruju kullansam marka ve renk sorusu almam gerçekten çok hoşuma gidiyor :)
Almanya'da bu rengin testerini elimde dener denemez almak istediğimi hatırlıyorum. Ancak, ne yazık ki o ve diğer şubelerde kalmamış, inanılmaz üzülmüştüm. Döneceğim gün, yolumun üzerindeki mağazaya son kez şansımı denemek için girdiğimde yeni gelmiş ürünlerin raflara yerleştirilmekte olduğunu gördüğümde nasıl mutlu olduğumu anlatamam. Ve 914 benimdi...
MAC- Rebel'e muadil gösterilen ruj, kesinlikle renk-yapı ve dudaklarda ıslak görünüm verme özelliğiyle benim favori rujlarım arasında.
 
Siz nasıl buldunuz?

4 yorum:

  1. kiko rujları beğeniyorum bunun da rengi güzelmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayıla bayıla aldım Audrey, gözbebeğim :)

      Sil
  2. Tam sevdiğim renk ve yapı!!! Çok güzelmiş İlknur, aklımda olsun. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Başakçım, sana da çok gider bu ton ;)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...