Bak Bakalım Blogumda Var mı?

25 Aralık 2017 Pazartesi

Siyah Etekli Kaban & Kırmızı Çanta

Siyah ve kırmızı uyumuna bayıldığımı sürekli dile getiriyorum. Özellikle esmerlere daha çok yakıştırdığım bu ikili, yıllardır baştacım.
 
Geçtiğimiz hafta sonu katıldığım bir etkinlikte yine bu iki rengi kullandım.

Kırmızı bluz ve siyah deri etek üzerine elbise formunda coat tercih ettim. Çift kat etekli coat, bel kısmında minik deri kemerle birleştirilmiş. Rosegal sitesinden aldığım ürün, aslında tam baharlık ama soğuğun kendini göstermediği Aralık ayının ilk günlerinde de sıklıkla kullandım ben.
 
 
Görür görmez "benim olmalı" dediğim kırmızı çantam ise Dresslily sitesinden. Bu sene zincirli askıların pek moda olduğunu da gözönünde bulundurursak bu nispeten küçük çanta çeşitlerinden mutlaka edinilmeli ;)
 
 
Ön kısmındaki siyah aparat, çantaya ayrı bir şıklık katmış. Tek gözlü olmasına rağmen çanta yeterince kullanışlı.
 




 
Black Coat: Rosegal  -  Red Bag: Dresslily
 


12 yorum:

  1. Siyah ve kırmızı gerçekten de çok yakışmış..

    YanıtlaSil
  2. Vazgeçilmezimizzzz çantalarrr...Renk uyumu çok güzel çantada..

    YanıtlaSil
  3. Cok yakismis canim ben de ilk kez online kaban siparis ettim merakla bekliyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım, merakla bekliyorum yazını ;)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...