Bak Bakalım Blogumda Var mı?

21 Aralık 2017 Perşembe

Giyiver.com Alışverişim

Her geçen gün online alışverişi daha çok tercih ediyoruz. Doğal olarak da birçok online alışveriş sitesi keşfediyor, beğendiğimiz-uygun bulduğumuz ürünleri bu sitelerden temin ediyoruz. Benim en son alışveriş yaptığım alışveriş sitesi ise Giyiver.com


Siteyi incelediğimde, "Acaba?" soruları kafamda uçuşmaya başladı. "Acaba kaliteli midir?" , "Acaba göründüğü gibi midir?" , "Acaba ürün fotoğrafta göründüğü gibi midir?" "Acaba site güvenilir midir?" vsvsvsvs.
 
"15 gün içerisinde ücretsiz iade garantisi"ni gördüğümde ise denemekten ne çıkar düşüncesiyle alışverişe başladım. Kadın ve erkek giyimin yanısıra, ayakkabı ve çanta kategorilerinde birbirinden güzel ürünlerin varlığı, siteye olan ilgimi daha da artırdı.
 
"Ne alırsan al kargo bedava" kampanyası ise alışverişin tatlısı oldu bence. Düşünsenize; ne limit var, ne şunu alırsan kargo bedava... Koşulsuz ve limitsiz her alışverişe kargo ücreti ödememek, kesinlikle o siteden alışveriş kararını olumlu yönde tetikliyor.
 
Taba rengi çanta alışverişimi hatırlarsınız, onun altına renk olarak farklı tonlarda taba botum vardı ama tam çantanın renginde bir bot arayışındayken, bu sitede karşılaşınca elbette attım hemen sepete.

 
35-40 arası numaraları bulunan taba rengi bot, daha çok ince ayaklar için uygun. Taraklı/kemikli ayaklara sahipseniz, botlar sizi rahatsız edebilir.
 
Alışverişimin ardından bilgilendirme mesajlarının gelmesi, kargomun o an nerede olduğunu bilmem, içimi rahatlatan unsurlar oldu. Müşteri hizmetlerinin ilgili ve nazik yaklaşımları ise doğru ve güvenilir site olduğu konusunda görüşlerimi perçinledi.
 
Sadece 4,90 TL'ye yeni sezon bluz&gömlek, 9,90 TL'ye trikoların yanısıra sitede bulunan diğer ürünler de birbirinden uygun fiyatlı. Mutlaka incelemenizi önerdiği sitede kapıda ödeme-nakit/kredi kartıyla ödeme seçenekleri mevcut.
 
Sanırım, bundan sonra bol alışveriş yapacağım sitelerden biri daha belli oldu :)
 


 
 
 
 
 
 
 
 

12 yorum:

  1. çok hoş canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Taba rengini daha öncede söylediğim gibi çok seviyorum. Renginde gözüm kalmadı dersem yalan olur :)) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabaya ben de bayılıyorum tam sonbahar-kış rengi :)
      Canım benim, daha iyileri senin olsun :)

      Sil
  3. Güle güle kullan İlknurcum, çok şıklar :)

    YanıtlaSil
  4. Valla tonlar tutmuş kısmetine :) Kotla da ayrı güzel duruşu varmış :) Güzel günlerde eskit inşallah..Giyiver'den yaptığım alışverişte benden de geçer not aldı site ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla tuttu Yeşimcim :) Beğendim ben kombini, daha iyileri senin olsun tatlım :)

      Sil
  5. çok şık güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  6. Online alışverişlerde güver önemli. Çanta ve botlar da harika. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...