Bak Bakalım Blogumda Var mı?

8 Aralık 2017 Cuma

Spor Ayakkabı Şıklığı

Mutlu cumalar...

Son haftalarda, öğrencilik günlerime dönüş yaptım resmen. Sınav hazırlıkları nedeniyle elimden geldiği kadar bloğumu ve sosyal medya hesaplarımı ihmal etmemeye çalıştım. Tam, "Oh, sınav bitti artık daha aktif olabilirim.." derken bu defa da ofisteki yoğunluktan başımı alamadım. Neyse ki, şu an biraz nefes aldım da sizlerle paylaşımda bulunabiliyorum :)
 
Spor ayakkabı konusunda ne düşünüyorsunuz? Son dönemlerde bu tarz ayakkabılar da pırıltıdan, taşlı, figürlü ve değişik tasarımlardan nasibini almış durumda. Ve elbette bu tasarımlara karşı koymak pek de mümkün değil.
 
Özellikle yurtdışı alışveriş sitelerinde bu tarz modeller daha yoğunken ben de Fashion71 sitesindeki bir spor ayakkabıyı çok beğendim.

Kalın tabanlı ve dudak figürlü ayakkabı, gördüğüm ilk andan itibaren beni kendisine çekti. Bağcıklarının korumalı ve kulakçığının da nispeten uzun olduğu detaylar bu ayakkabıya şıklık kattığından hemen sepetimdeki yerini aldı tabii.

Yaklaşık 15 günde adresime teslim olan ürün, inanılmaz rahat. Bazı spor tarz ayakkabılar gibi vurma, acıtma gibi problem yaratmadan saatlerce yormadan kullanım rahatlığı verdi.
Ayağımda sanki yokmuş hissi veren ayakkabının siyah ve kırmızı renkte 2 farklı rengi daha bulunuyor. Ben, özellikle beyazı tercih ederek kot eteğim ve beyaz çoraplarımla kombinledim.
Sitedeki ayakkabılar, ülkemizdeki ayak numarasına göre 1 numara küçük, dolayısıyla tercihinizi ona göre yapmanızı öneririm.
 
Ayakkabıyı detaylı incelemek ve fiyat bilgisi için BURAYI tıklayabilirsiniz. Mutlu hafta sonları...

7 yorum:

  1. Kırmızıya da baktım şimdi onun da başka cazibesi ama beyaz daha güzel göründü gözüme.Ayağında sağlıklı günlerde eskit inşallah....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teekkürler Yeşimcim, daha iyileri senin olsun ;)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım yakışmış sana :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ayakkabilar 😊. Sevgiler canim.

    YanıtlaSil
  4. Ben bu ayakkabı alamıyorum siteden

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...