Bak Bakalım Blogumda Var mı?

30 Aralık 2017 Cumartesi

Çiçekli Gri Elbise

Henüz havalar daha iyiyken, Rosegal sitesinden çok beğenerek aldığım elbisede sıra ;)

Grinin çok asil bir renk olduğunu düşünüyorum. Doğru yerde ve doğru zamanda kullanıldığında, o anda bambaşka bir kimliğe büründürebiliyor sizi. Nişan kıyafetimi de gri renk seçmiştim ve çok da yakıştığını düşünürüm hep ;)
 
Bu yılın modası iri çiçekler olunca ve bu elbise de gri renkte olunca, keyifle kullanabileceğimi düşündüm. Şu an satışta değilmiş ama takipte kalırsanız tekrar stoğa girdiğinde satın alabilirsiniz ;)
Çiçekli gri elbise, midi boyda. Benim gibi minyon tipliyseniz ve yüksek topuklu bir ayakkabı giyiyorsanız, beli de nispeten yüksek bu elbise, sizi olduğunuzdan daha uzun gösterecektir.
Bahar ve yaz sezonunda çok şık bir kombin yakalanabileceğini düşündüğüm bu elbiseyi detaylı incelemek ve alışveriş yapmak için BURAYI tıklayabilirsiniz.
Yukarıdaki fotoğraf tam da nostaljik bir fotoğraf olmamış mı ;)
 
Gri Elbise: Rosegal
 
.....

10 yorum:

  1. Çok çok zarif bır elbıse ben baya yakıştırdım güzel ablacımaa <3 Maşallah :*

    YanıtlaSil
  2. Çiçek desenleri harika :) Güzel günlerde eskit inşallahh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yeşimcim, romantik bir model değil mi :)

      Sil
  3. Gercekten nostaljik bir model. Cok yakismis canim iyi günlerde giy. Mutlu bir yil dilerim. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Deryacım, mutlu yıllar dilerim ben de sana :)

      Sil
  4. Ayyy sihirli mavi süüüper elbise, tam benim tarzim, sanada masallah cok yakismis, con güzel fizigin var, bayildim!! Güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok sevindim, böyle modeller çok hoş ve şık gerçekten :)
      Güzel sözlerin için ayrıca teşekkür ederim Vivacım :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...