Bak Bakalım Blogumda Var mı?

18 Aralık 2017 Pazartesi

LR Deluxe- Lash Booster (LR Maskara Bazı)

Kim, uzun- sağlıklı ve gür kirpiklere sahip olmak istemez ki? Sahipseniz kıymetini bilin, doğuştan şanslısınız. Kirpik kıvırma aletlerine, güzellik salonlarında yapılan işlemlere, takma kirpiklere ihtiyacınız yok demektir ;)
Kirpik uzatma ve/veya gürleştirme isteyenler için, yukarıda saydığım uygulamaların yanısıra bir alternatif de; kirpiklere maskara öncesi sürülen bazlar. Piyasada, birçok markanın ürünü bulunuyor. Benim denediğim maskara bazı ise LR'den...


Makyaj öncesi ve makyaj sırasında kullanılan çeşitli bazlar gibi maskara bazı da daha belirgin ve daha güçlü makyaj için kullanılıyor. Markanın, en çok rağbet gören ürünleri arasında yer alan maskara bazı, kirpiklere yoğun hacim kazandırma vaadinde...
Maskara bazı beyaz renkli ve yoğun kokuya sahip. Ancak, bu koku rahatsız edici değil. Kıl fırçası bulunan ürünü tıpkı rimel gibi uyguluyorsunuz.
Kirpik köklerinden, kirpik uçlarına kadar sürdüğüm baz, uygulanırken bile farkını farkettiriyor.
İlk 2 fotoğrafta uygulama sonrası, kirpiklerimin ne denli hacim kazandığını ve gayet güzel şekil aldığını görmüşsünüzdür. Bence ürünle ilgili dikkat edilmesi gereken nokta; uygulama sonrası kuruması için verdiğiniz süreyi kısa tutmak. Çünkü bazdan dolayı hacim kazanan kirpiklere, uzun süre bekleyip maskara uygulamak zor olabiliyor.
Yıllardır lens kullanan biri olarak, bu ürünün gözlerime herhangi bir yan etkisi de olmadığını vurgulamak isterim. Ürün içeriğini merak edenler için fotoğrafı da buraya bırakıyorum.
Bu arada LR Colours- Oje Çıkarıcı Kutu yazımı da buradan okuyabilirsiniz.

Siz maskara bazları hakkında neler düşünüyorsunuz?

8 yorum:

  1. değişikmiş yeni gördüm ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka markaların da var Ümrancım, çok işe yarıyor ;)

      Sil
  2. Lensle kullanılabilmesine sevindim; genelde o konudan muzdarip oluyorum :) LR ürünlerini seviyorum, bazı da aklımda olsun o zaman! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Başakçım, kesinlikle bir sıkıntı yaratmıyor :)
      Sevgiler :)

      Sil
  3. Oldukça başarılı sonuçlar ortaya çıkarıyor demek, kullanmak lazım 🤗

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...