Bak Bakalım Blogumda Var mı?

30 Aralık 2017 Cumartesi

Gabrini Lip-Eye Express & Gabrini Matte Lipgloss & Gabrini Love Liquid Matte Lipgloss

Günün ikinci yazısına hoşgeldiniz.
 
Gabrini'nin renkli kozmetik ürünleriyle dolu paketin incelemesinin son bölümüne geldik. İlk yazımı okumak için burayı tıklayabilirsiniz. Bugünse, markanın dudak ürünlerini inceleyeceğiz.
 


Uzun süre kalıcılık vaadindeki lipglosslardan önce paket içerisinde yer alan hem dudak hem de göz kalemi işlevi gören kalemden başlayalım.
 
Gabrini Lip & Eye Exspress (No:105):
Bu seriye ait bendeki 7 birbirinden güzel renkteki kalemlerle ilgili, Ocak ayı içerisinde bir yayınım olacak. Kutudan çıkan 105 numaralı kalem tam nude tonlarında. Benim dudak rengimden dolayı biraz açık kaldığından daha çok baz renk olarak kullandığım kalem, epey kalıcı. Bu serideki tüm renkler gibi kadife dokusunda ve sürümü çok kolay.
Gabrini Matte Lipgloss (No:01):
Uzun süre kalıcı ruj ve glosslar son dönemlerde elimizden düşmüyor. Birçok markanın çıkardığı kalıcı ruj ve glosslar arasında yerini alan Gabrini gloss mat yapıda. Uygulama öncesi dudakları ölü deriden arındırmakta fayda var, kusur ortaya çıkaran bir yapıda.
Uyguladıktan sonra kalıcılığı 5-6 saat kadar giden glossun, bir şeyler yiyip içtiğinizde dudakların orta kısmından tazelemek gerekiyor. Yine nude tonlardaki glossu bir süredir severek kullanıyorum.
Gabrini Love Liquid Matte Lipgloss (No:114):
Renk ve yapı olarak paket içerisinden çıkan en beğendiğim glossa geldi sıra. Gabrini'nin alt markası olan Rapsodi adıyla da satışa sunulan gloss, renk olarak son dönemlerdeki meşhur kahve tonlarından.
Yıllar yıllar önce komşu kızı çok sevdiğim süslü Gülten ablamın "çamur rengi" diye tarif ettiği renk, benim en sevdiğim tonlardan. Bu tarz renkler moda olmadan da kullandığım bu rengi pakette görünce çok mutlu olduğumu itiraf etmeliyim.
 
Kalıcılığı mat lipglossa göre daha yüksek olan gloss, yine peeling sonrası kullanılmalı. Çabuk kuruyan ve kalıcılığı daha uzun süreli olan gloss, temizlerken biraz zorluyor.
 
2018 yılı Gabrini markasını daha fazla yerde, kolaylıkla bulabileceğimiz bir yıl olsun, ne dersiniz?
 
 

16 yorum:

  1. Denemedim henüz Gabrini ürünlerini ama sosyal medyada çok görüyorum, fiyatları da uygun.

    YanıtlaSil
  2. Bu kalemlerden bende geçtiğimiz gün iki rengi buldum aldım. Çok güzel sürülüyor. Hiç zorluk çekmiyor insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tüm renklerini toplardım, sen iyi 2 kalemle atlatmışsın Yasemincim :) Çok çok beğeniyorum ben :)

      Sil
  3. O likit mat rujuna bayıldım ben :)!

    YanıtlaSil
  4. Bende hiç kullnamadım canım ama rengine bayıldım :) kalıcı olmasıda ayrıca güzel 💕

    YanıtlaSil
  5. gabrini markasına ait ruj denemedim,fiyat açısından makul diye düşünüyorum denenebilir.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem glossları hem de kalemleri çok başarılı Fatmacım, bir bak derim ;)

      Sil
  6. Makyaj için neredeyse herşey düşünülmüş bir setmiş.

    YanıtlaSil
  7. Wow, cidden ürünler harika görünüyor! Güle güle kullan:) ben markayi ilk kez görüyorum, ilk bakista TheBalm sandim, designlari hosmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Vivacım, highlighter ambalajı özellikle o markaya benziyor, ama çok başarılı kesinlikle ;)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...