Bak Bakalım Blogumda Var mı?

18 Ekim 2017 Çarşamba

Rosegal'da Cadılar Bayramı

Herkese merhaba.

Yüzyıllardır süregelen Halloween; yani Cadılar Bayramı birçok ülkede büyük bir coşkuyla kutlanıyor. Küçük çocuklar ve bu bayrama özel yapılan makyajlar ve tabii bayramın simgesi balkabakları, bu özel günü daha da eğlenceli hale getiriyor.

Peki ya Cadılar Bayramı'na özel kıyafetler? Özellikle son dönemlerde inanılmaz güzel kostümler görüyorum. Ülkemizde de son dönemlerde büyük bir keyifle kutlanmaya başlanan bu bayrama özel kostümleri Rosegal sitesinde inceledim biraz.

Özellikle de sitede "Günün Teklifi" adı altında sizlere sunulan fırsatı değerlendirmenizi de önererek, benim sitede beğendiklerime birlikte göz atmaya ne dersiniz?
Korse gibi vücudu saran ve dantellerle süslü bu elbiseye bayıldım.
 
 




Balkabakları, şatolar ve hayaletlerle bezeli mor elbise bence çok hoş bir kostüm.

 


Örümcek ağlarıyla süslenmiş ve ince kumaş kol detaylı elbise bence harika.

 
Ve benim favorilerimden olan ip askılı ve etek kısmı asimetrik kesim, gotik tarzda harika siyah elbise.
 
 
 

Ve Cadılar Bayramı'na özel siyah rengin dışında mor ve önden ip detaylı uzun elbise.
 
 
Siz en çok hangisini beğendiniz?

 



22 yorum:

  1. baştakini çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. en alttaki mor elbiseyi beğendim canım :) Bu siteden alışveriş yapmıştım ve beğenerek kullanıyorum ürünlerini.

    YanıtlaSil
  3. Ya o 3. elbise ne tatlıymış öyle, pek beğendim!

    YanıtlaSil
  4. yani tabi giyecek bir yerim yok ama hepsi de şahane :-)

    YanıtlaSil
  5. Özellikle ilk resimdekine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. 3. olan siyah elbise çok güzel...

    YanıtlaSil
  7. Bunlar harika tasarımlar ve özellikle en sondaki morlu olan ama yanlış ülkede paylaşım yapılmış gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah'tan farklı ülkelerde de okunuyor yazılarım ;)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...