Bak Bakalım Blogumda Var mı?

13 Ekim 2017 Cuma

Siyah Pileli Etek

Özellikle rahatlığı açısından pantolonu daha çok tercih ettiğim doğrudur. Ama elbette elbise ve eteğin de hem şık olduğu hem de kurtarıcılığı tartışılmaz.

Geçen yıldan beri pileli etekler çok moda. Biraz kilolu gösterdiği gerçeğini gözardı edersek çok güzel bir model. Ben de gardrobumda eksikliğini farkettiğim bu eteği StilandTrend sitesinde gördüğümde hiç düşünmeden sepete attım.

Pileli etek, "İyi ki almışım" dediğim bir kıyafet oldu.

İçerisine giydiğim beyaz sıfır yaka t-shirt ve bomber ceket ile kombinlediğim etekle spor bir görünümdeyken, üzerine dar bir üst ve yüksek topuklu bir ayakkabı ile abiye kıyafete bile çevirebilirim.

Asimetrik kesimin ayrı bir hava kattığını düşündüğüm pileli etek son günlerde gerçekten favorim.

 
 

 
 
 
 
Ürünü detaylı incelemek ve satın almak için bu linke tıklayabilirsiniz.
 
Hızlı kargo ve güvenilir alışveriş arayanlar için gayet başarılı bulduğum siteyi incelemenizi öneririm. Kapıda ödeme seçeneğinin yanısıra sitede; masrafsız iade ve değişim garantisi olduğunu da hemen ekleyeyim.
 
Bu arada sitenin harika bir kampanyası var: Alışveriş yaptıktan sonra fotoğrafınızı çekip sosyal medya hesabınızda #algiypaylaş hashtagini kullanarak yayın yaptığınızda, bir sonraki alışverişinizde kargo ücreti ödemiyorsunuz. Bu fırsatı kaçırmayın derim ;)
 
Keyifli alışverişler...

16 yorum:

  1. Asimetrik kesimini ben de beğendim! Pileli etek kombinlemekte zorlanıyorum ben de; ama, son zamanlarda belime kalın bir kemer takarak o konuyu hallettiğimi düşünüyorum :) güle güle giy, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kemer de iyi bir kombin tamamlayıcı, kesinlikle katılıyorum.
      Çok teşekkürler Başakçım :)

      Sil
  2. eteğin çapraz kesimi çok hoşuma gitti!

    YanıtlaSil
  3. Güle güle giy canim. Ben de kimi zaman spor kimi zaman abiyeye dönüsen kiyafetleri çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Deryacım :) Kesinlikle, hem kombin sayısı artıyor hem de farklı şekillerde kullanmak da çok eğlenceli :)

      Sil
  4. Kombin güzel,taşıyan yakıştırmış...Ayrıca günlük ve gece kullanılması da artısı..Daha ne olsun di mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Yeşimcim, bu aralar sıklıkla kullanıyorum :)

      Sil
  5. Çok yakışmış çok güzel bir kombin...

    YanıtlaSil
  6. çok yakışmış, asimetrik etekleri ben de çok seviyorum =) güle güle giyinin =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Evrimcim, dimi, çok tarz duruyor, sevgiler...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...