Bak Bakalım Blogumda Var mı?

23 Ekim 2017 Pazartesi

Guloannemutfakta ile Madalyon Et'te Tadım Etkinliği

Önceki hafta sonu sevgili Gülten Hanım'ın düzenlediği tadım etkinliğinde buluştuk.

Çayyolu'nda henüz 2 ay kadar önce faaliyete başlayan Madalyon Et, içeri girer girmez kalitesini belli eden restaurant. Geniş bir alanda, gayet şık dekore edilmiş ve hem aksesuarları hem de masalarıyla göz dolduruyor.
Tadım etkinliğinde masamız, ilk olarak 3 farklı çeşitte salata ile şenlendi.
4 Peynirli Şefin Salatası
Dana Etli Monte Carlo
Ve son olarak; Fiesta Salatası
 
Hepsi de birbirinden lezzetli salatalarımızı tadımlarken, bu arada ana yemeği de sipariş ettik. Açıkçası menü çok zengin ve oldukça iştah açıcı idi. Karar vermekte hepimiz de zorlandık ama en sonunda ben "Atakule"yi tercih ettim.
Özel taze otlarla terbiye edilmiş, Cafe de Paris soslu elma dilimi ve ev yapımı barbekü sos ile servis edilen dana bonfile, tabir-i caizse lokum gibiydi. Sıcaklığını koruması için özel bir tepside ikram edilen lezzetler gerçekten enfesti.
 
Bu arada bir tarhanalı ekmek vardı, yok böyle bir lezzet diyorum. İçerisinde tarhana, zeytin ve çeşitli baharatlar bulunan ekmeğin tarifi elbette verilmedi, ancak evde mutlaka deneyeceğim ben de.
On parmağında on marifet Şef Baron Meshkin'in tüm menüyü kendi elleriyle hazırladığı mekanda, yine Şefin maharetli ellerinden çıkma; ev yapımı dondurma ile servis edilen, elma tartlı cheesecake üzerinde vanilyalı sos ile servis edilen ve Şefin kızının ismini verdiği tatlı Monica ile çikolatalı muzlu cheesecake ile "Pır Pır dondurma" ile servis edilen Şoko Mus karşı koyulamaz lezzetlerdi.
Hem gözlere hem de midelere hitap eden birbirinden lezzetli tatlarla sohbet ise ayrı keyifliydi.


 
 
Etkinlik sonunda sevgili Gülten abla hepimize birer jest yaparak Ayrax dolap düzenleyici hediye etti. Ciddi anlamda kurtarıcı olan bu düzenleyici her eve lazım.
 
Gerçekten çok keyifli ve lezzet dolu bir gün oldu. Siz de yeni açılan bu mekanı ziyaret etmek ve saat 12:00-00:00 arasında müthiş lezzetlerle tanışmak isterseniz, adresi aşağıya bırakıyorum. Yalnız, tüm menü sadece 1 şefin elinden çıktığından, mekana rezervasyonsuz gitmemenizi öneririm.
 
Bu harika gün için sevgili Guloannemutfakta ve Madalyon Ete çok teşekkür ederim.
 
 
Madalyon ET
Koru Mh. 2432. Cd. No:192-Z
Çayyolu/ANKARA
 
Tel: 0 312 819 06 06
 
 



26 yorum:

  1. çok lezzetli görünüyor zaten herşey afiyet olsun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel lezzetler ve çok güzel bir gündü :)

      Sil
  2. hepiniz harika gözüküyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  3. Ilknurcuğum kırmayıp beni geldiğiniz ben tşk ederim .Ayrax düzenleyicide güle güle kullan.Hep beraber güzel bir yemek yedik iyiki geldiniz.Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülten ablacım, davetin için ben de çok teşekkür ederim, ne güzel bir gün oldu :)

      Sil
  4. Yemekler, tatlılar. Menü süpermiş :)

    YanıtlaSil
  5. So lovely and enjoyable!

    YanıtlaSil
  6. oh oh yemek fotoları çok iştah açıcı :) çikolatalı muzlu cheesecake mi. bunun için gitmeliyim. en sevdiğim iki şey yanyana :)

    YanıtlaSil
  7. Hayatımda yediğim en lezzetli tadım etkinliğiydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım, doyum olmaz, en kısa sürede gideceğim tekrar ;)

      Sil
  8. Harikasınız İlknurcum. Çok güzel bir etkinlik olmuş, mekana da bayildim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Emelcim, Ankara'ya uğradığında mutlaka dene derim ;)

      Sil
  9. Canım emeğine ve yüreğine sağlık çok güzel yazmışsın.Geldiğin için çok tşk ederim.

    YanıtlaSil
  10. ne güzel bir gün olmuş,yemekler de harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nihancım, gerçekten de öyleydi :)

      Sil
  11. Tadı hala damağımda...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...