Bak Bakalım Blogumda Var mı?

11 Ekim 2017 Çarşamba

Taze Bittiler- 83

Bu aralar bir koşturmaca içerisindeyim ve hangi işe yetişeceğimi şaşırdım resmen. Fırsat buldukça buralarda olmaya çalışıyorum ve bu da bana inanılmaz bir rahatlama hissi veriyor. Birikmiş yazılarımı da sırasıyla paylaşacağım elbette sizlerle ama sanırım biraz yavaş gerçekleşecek bu durum. O halde haftanın ilk yazısı bloğumda "Taze Bittiler" olsun...

1- Avon Göz Makyajı Temizleyicisi: Elimdeki son stoğum da bu yazımda. Kaç tane bitirdim, hatırlamıyorum. Bu temizleyicinin seveni de çoktu sevmeyeni de, okuduğum kadarıyla. Ben, sevenler grubundayım. Birçok kişinin söylediğinin aksine göz yakmadan gayet güzel temizlediğini gözlemlediğim ürün sanırım hala satışta. Elimdekiler bittiğinde elbette dönüş yapacağım.
 
2- Allymina Aqua Mina- Amber Kokulu Duş Jeli: Çok zarif kokusu ve iyi temizleme özelliğiyle beğenerek kullandığım bir ürün oldu. Daha bebek sayılabilecek markayı dikkate alın derim, çünkü gün geçtikçe ürün skalası genişliyor ve kalitesiyle de memnun ediyor. Detaylı yazımı bşlığa tıklayarak okuyabilirsiniz.

3- Friendly Organik Şampuan: Hem saç hem de vücut için kullandığımız şampuan gerçekten çok başarılı. Özellikle organik ürün severlerin beğenisini kazanan markanın bu şampuan, bebek ve çocuklarını temiz ve sağlıklı büyütmek isteyen anne ve anne adayları için ideal.
 
4- Avon Ideal Flawless Fondöten: Elimdeki son Avon numune fondöteni de tükettim. Kapatıcılığı orta olan fondöten, renk olarak cildime de uygundu. Yapısı biraz yoğun, bu nedenle az bir miktar bile makyaj için yeterli.

5- Avon-Anew Ruj-Hint of Rose: Sanıyorum bu renk çoktan satıştan kalktı. Ben de dibine kadar kullanarak bu hafif pembelik barındıran nüde ton ruju son dönemlerde sıklıkla kullanarak bitirdim. Kaldı 153687 ruj :))

6- Lollia At Last Shea Yağlı El Kremi: Ne kadar güzel ve yoğun bir kokusu vardı. Zengin içeriğe de sahip krem, aslında bitmesin diye gözüne baktıklarımdan ama zaten gramaj olarak az olmasından dolayı bu pek mümkün değildi. Detaylı yazım için başlığa tıklayın lütfen.
7- LR Micro Silver Plus Diş Macunu: İçeriğinde saf gümüş tanecikleri bulunan macun, bu sayede antibakteriyel bir özelliğe kavuşmuş. Ferah kokusu ve iyi temizliğiyle çok severek kullandığım diş macunu için hazırladığım detaylı yazımı başlığa tıklayarak okuyabilirsiniz.
 
8- Uni Baby Islak Mendil: Bence bu markanın ıslak mendillerine şans vermelisiniz. Hafif kokusu ve alkol-paraben içermemesi nedeniyle her eve lazım bence...
 
9- Cle Up Disk Pamuk: Son aylarda bu marka dışında başka bir marka kullanmaz oldum. Migros Marketlerde satılan pamuk yumuşak, parçalanmıyor ve dikişleri cildi tahriş etmiyor.
 
10- Eeose Sericin Bio %100 Saf İpek Kozası: Cildi tahriş etmeyen iyi bir peeling aracı bence. Siyah noktaları bile iyi temizlemesi de ürünün artısı. 3 aşamalı serinin 2 numarasını detaylıca başlıktaki linkte sizlerle paylaşmıştım.
11- Ve numuneler:
 
Palabs markalı serum ve gündüz kremi, sevgili Kübra'nın #30agustosuankaradakutluyoruz etkinliğinde hediye edilmişti. %100 Türk sermayeli markanın yetkilileri, o gün ayrıca bizlere ürün hakkında detaylı bilgi de vermişlerdi. Hediye edilen numuneleri kullandım ama ne yazık ki cildimdeki etkisini tam olarak gözlemleyemedim. Gündüz kremini de daha çok merak ettiğimi belirteyim.
 
Yine "fena değil" aylardan biri oldu sanırım. Bakalım bu ay içerisinde hangi ürünlerle vedalaşacağım...
 
 

21 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Elimdeki tek Anew ruj buydu Yelizcim, rengi çok hafif kaldı, sanırım dudak rengimden...

      Sil
  2. palabs ürünlerini merak ediyorum ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tester ürün yeterli olmadı yorum yapmama Audrey, ben de meraktayım :)

      Sil
  3. Ben bir türlü fırsat bulup da bu ayın bitenlerini yazamadım; artık Ekim sonunda topluca yazacağım... İpek kozası peelingleri başka bir markadan kullanıp epey beğenmiştim. Yenileri güle güle kullan İlknur'cum, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde yayınını merakla bekliyorum Başakçım :) Evet, onu da ben denemedim henüz :))

      Sil
  4. Bitenleri çok seviyorum, ürünün bitip yerine yenisinin gelmesi beni çok sevindiriyor :) Senin biten ürünlerinden göz makyajı temizleyiciyi birkaç kez kullanıp memnun kalmıştım bende. İpek kozalarını da merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Esracım, hatta bir de kutu hazırlıyorum, o ay bitirmek istediklerimi o kutuya koyuyorum, genelde de bitiyor :)
      İpek kozasıyla ilgili ayrı bir yazı hazırlamıştım, burada da linki var canım :)

      Sil
  5. Bence gayet iyi performans göstermişsin İlknur'cum :) Uni mendiller konusunda da kesinlikle aynı fikirdeyiz. Biten renkli kozmetikler için de, ayrıca tebrik ediyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Blanacım, bu ara tüketmeye başladım yine :)
      Dimi Uniler çok başarılı ;)
      Çok teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  6. Amber kokulu duş jelini oldukça merak ettim.Avon göz makyajı temizleyiciye gelince ne yazık ki sevmeyenler tarafındayım ben de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hafif ve cildi de yumuşacık yapan bir ürün Filizcim, detaylı bir yazı hazırlamıştım onunla ilgili bloğumda :)
      İşte, göz makyajı temizleyicisini herkes beğenmiyor maalesef...

      Sil
  7. avon ürünlerini uzun zaman önce ben de kullanmıştım :) palabs merak ettiğim bir marka,friendly leke çıkarıcısından memnun kalmamıştım bebek olunca zaman zaman gerekiyor :)uni baby vazgeçilmezimiz ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de bayağı deneyimlisin bu ürünler hakkında Nihancım :) Ben de uzun süredir Avon ürünü almıyorum, elimdekileri bitirmeye çalışıyorum :)
      Sevgiler...

      Sil
  8. Gayet başarılı bir tüketim...

    YanıtlaSil
  9. lr diş macununu ben de denemeyi istiyorum, bu gümüş iyon olayı bu aralar araştırdığım, merak ettiğim bir şey..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğendim ben de Evrimcim, Azime hanımdan detaylı bilgi alabilirsin ;)

      Sil
  10. gelsin yenileri :)) palabs hiç sevmedim ben

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...