Bak Bakalım Blogumda Var mı?

28 Aralık 2017 Perşembe

Alışveriş (Gratis & Rossman & NYX & KIKO)

Bu ay inatla alışverişe direnmemin nedeni, aslında biraz da geçtiğimiz ay Gratis'in 500. mağaza açılışına özel herşeyde %50 indirimine kendimi fena kaptırmış olmamdı. Uzun zamandır denemek istediğim ürünlerden  oluşan alışveriş listemdekilerin bir kısmını, Gratis indirimi sayesinde tamamlamış oldum.

Ne yazık ki geçtiğimiz ay yaptığım alışverişin fiyatlarını hatırlamam pek mümkün olamıyor. Ama bildiğim; ürünlerin gerçekten çok uygun fiyatlara gelmiş olması. Bu arada hemen hatırlatayım; Gratis'in 31 Aralık'a kadar sürecek indiriminde farklı markalarda farklı indirimler uygulanıyor, kaçırmayın derim.
 
Sleek, Golden Rose, Pastel, Wet'n Wild ve Essence ağırlıklı olmak üzere Loreal, Maybelline, Catrice markalarından oluşan renkli kozmetik alışverişimdeki ürünleri detaylıca Ocak içerisinde inceleyeceğim.
 
Bu arada fotoğrafta gördüğünüz Essence ve Catrice ürünlerini Rossmann indiriminde yakaladım.
Pamuklar, asetonlar, sabunlar, eşim için burun bantları :) Bunların hepsini mağazanın o bitmek bilmeyen kuyruğunda ilerlerken sağdan soldan topladım :)
Aynı şekilde kenarda köşede ne kalmışsa raftaki son ürünleri de bu şekilde yakalamış oldum :)
Geçtiğimiz ay gerçekleştirdiğimiz yurtdışı seyahatimizde sadece Kasım ayında satışa sunulan NYX ruj ile rengini görür görmez çok beğendiğim tekli göz farını aldım. İncelemesini Ocak ayında sizlerle paylaşacağım ürünler gerçekten çok başarılı.
Ve çok sevdiğim markalar arasında yer alan KIKO, yine yurtdışı seyahatimde denk geldiğim "Arctic Holiday" koleksiyonuyla beni benden aldı. Mağazasından pek çıkmak istemediğim markanın bu serisinden bu allık, benimle geldi.
 
Detaylı incelemelerini önümüzdeki günlerde gerçekleştireceğim, gerçekten içime sinen, sevdiğim ve beğendiğim ürünlerden oluşan alışverişlerim bu şekilde oldu.
 
Önce hangi ürünün yazısını istersiniz?
 
 
 
 

21 yorum:

  1. Oo ne ciciler almissin. Benim de uzuun bir listem var haftaya gidecrgim alisverise 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde senin alışveriş yazını merakla bekliyor olacağım ;)

      Sil
  2. Ohh ne güzel bir alışveriş olmuş canım :)) Kiko markasının allığını merak ediyordum canım ondan başlayabilirsin :) 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah onu sorma, gerçekten kıyamadım daha ona :)

      Sil
  3. Birbirinden güzel ürünler, güle güle kullan İlknurcum :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan hepsini kiko'nu koleksiyonundan ben de diğer allığı aldım ama aklım da kaldı bunda yani..

    YanıtlaSil
  5. Ahhh bu indirim dönemleri hep olsa ya..Hangisini denemek istiyorsan önce onu yaz derim..Seçenek çok nasılsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, hep olsa, ama yok yok olmasa sürekli alıyoruz o zaman ;)
      OK, hepsi tek tek incelenecek nasıl olsa ;)

      Sil
  6. Eeee ındırımlerden faydalanmak lazım☺️☺️👍🏻

    YanıtlaSil
  7. Gule gule kullan 😊.Bisi dicem i far paletinin kullanimi nasil acaba brnde alayim diyorum 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangisi acaba, fotoğrafta 3 tane var?

      Sil
    2. Maybeline olan Bar yazıyo o :)

      Sil
    3. Tatlım, satış görevlisine aldandım almadım ama daha sonra şansımı denemek istedim. Tam bir efsaneymiş, keşke görevliyi dinlemeseymişim, en kısa sürede yazısını hazırlıyorum, mutlaka edin derim ;)

      Sil
    4. Tamamdir indirime girsin bundan da alcam ben kafamdaydi zaten bi far paleti 😊

      Sil
  8. Ne güzel seyler okul acilsa da ben de alisverise gitsem rahat rahat 😂😂😂

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...