Bak Bakalım Blogumda Var mı?

14 Aralık 2017 Perşembe

Gabrini Renkli Kozmetik Deneyimlerim: Gabrini Highlighter & Gabrini Professional Powder

Eskiden beridir severek kullandığım, eskimeyen Türk Markası Gabrini, sevgili Kübra'nın etkinliğinde dolu dolu bir paketle buluşturdu bizleri...


Gayet şık kutusu içinde yer alan maskara ve dipliner ile ilgili daha önce şu yazımda detaylı yorumlarımı sizlerle paylaşmıştım. Bugünse 3 ürün hakkında detaylı yorumlarımı paylaşacağım.

Gabrini Highlighter-No:3:
Markanın yeni ürünleri arasında yer alan highlighter, bir kere kesinlikle sim barındırmıyor. Bu da bize parıl parıl parlayan ve ben buradayım diye bağıran makyajlar yapmamıza sebep olmuyor. Yumuşak yapılı ürün, fırçaya kolayca geliyor ve yine kolayca uygulanabiliyor.


3 farklı tonu bulunan ürünün bendeki rengi somon. Hafifçe parmağımı dokundurduğumda gelen ürünü görüyorsunuz, pigmentasyon inanılmaz. Kalıcılığı ise şaşırtıcı derecede başarılı. Gün içerisinde asla tazeleme ihtiyacı duymayacağınız ürünlerden.
Bence ürünün tek rahatsız edici yanı; kokusu. Uygulama sonrası değil ama ambalajı açtığınızda ağır sayılabilecek bir kokusu var. Bu kadar parfüme gerçekten gerek yok. Merak edenler için içeriğini fotoğrafladım.

Gabrini Compact Pudra-No:01
Cildi pul pul göstermeyen ve günlük kullanıma uygun pudranın ambalajı da gayet iyi.
Ton olarak bana açık geldiğinden kullanamayacağım ancak, pigmentasyonu bayağı yüksek.

Gabrini Metalik Likit Far:
Bu aralar metalik modası almış yürümüşken, Gabrini de geri kalmamış ve metalik yapıda likit gözfarlarıyla buluşturmuş bizleri.
 
Likit ruj formundaki farlar, birbirinden canlı ve güzel renklere sahip. Uygun fiyatlı olduğundan, likit formdaki far kullanmayı denemek isteyenler için de iyi bir alternatif.
Sünger uçlu ve açılı aplikatörü sayesinde kolay uygulanabilen farı, uygulama sonrası hafifçe dağıtmak yeterli oluyor. İçerisinde minik simler barındıran ürünün kalıcılığı da epey fazla.
Yaklaşan yılbaşı için makyajda kullanmak için çok iyi bir seçenek olduğunu düşündüğüm renkteki farla ilgili bir detay fotoğrafı da buraya mutlaka ekleyeceğim.
 
Gabrini markasının eleştirdiğim bir yanı da kolaylıkla bulunmaması. Gabrini artık bizi duysa da satış ağını yurtdışında olduğu kadar, yurtiçinde de genişletse...

16 yorum:

  1. Ben de highlighter ve likit farını çok sevdim. Ayrıca, son serzenişinde de haklısın. Herhalde hiç Gabrini standına rastlamadığım gezdiğim yerlerde. En azından online alışveriş başlasa... sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Likit farla ilgili bir yılbaşı makyajı düşünüyorum Başakçım, ve evet keşke online alışverişe başlansa...

      Sil
  2. aydınlatıcı bence güzel..

    YanıtlaSil
  3. valla ben bu ürünlerden en çok göz farı, ruju ve mat diplineri sevdim :) ürünler gayet güzel güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O mat dipliner efsane zaten :)
      Rujlar da çok başarılı, güle güle kullanalım :)

      Sil
  4. Paket çok kullanışlı. İnsanın ilk etapta ihtiyaç duyacağı ürünler bir arada. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ve renkler de tam benlik, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Gabrini ürünleri benim en çok merak ettiğim ama hiç bir yerde bulamadığım ürünler . Sana da çok yakışmış. Güle güle kullan canım ,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, bir de duyduğuma göre Japon Pazarı tarzı yerlerde markanın çakması satılıyormuş. Ayırt etmek zor olur, umarım Gabrini buna bir çözüm bulur...

      Sil
  6. Abla gabrini likitfarı nerden bulabilirim Tedi de varmıdır acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum, Ankara'da Tedi'ye rastlamadım hiç. Markaya sorsanız...

      Sil
  7. Aydinlatıcının kokusu ucuz parfüm gibi mi kokuyor ?Böyle kokuları sevmiyorum.

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...