Bak Bakalım Blogumda Var mı?

1 Aralık 2017 Cuma

Catalyn Cold Lotion

Sevgili Lerzan'ın #lerzankaradanli29ekim3yasinda etkinliğinde tanıştığım bir ürünle hafta sonuna merhaba diyelim.

İçeriğinde bulunan mentol ve kafurun etkisiyle öncelikle soğutucu ve rahatlatıcı etki veren ürün, pirinç kepeği yağı ile içeriği zenginleştirilmiş.

Amacı, kas ve çeşitli ağrıları azaltmak; hatta dindirmek olan cold lotion, pompalı ambalajı sayesinde hem hijyenik hem de yeter miktarda uygulanabiliyor.
Yoğun kıvamlı ve kokulu ürünün uygulama sonrası etkilerine gelince...

Şiddetli başağrısından yakındığım bir akşam, şakaklarıma losyonu uyguladıktan kısa bir süre sonra ağrının hafiflediğini gözlemlemek benim için iyi bir deneyim. Başağrısı nedir bilmeyen ben, son birkaç yıldır bu durumdan hiç de memnun değilim elbette. İlaç kullanmayı sevmediğimi de gözönüne alırsak, bu tarz bir ürünün imdadıma yetişmesi beni ciddi anlamda memnun etti.

Kas ağrılarına da iyi geldiğini eşimin deneyimlediği ürün, son günlerde tam bir kurtarıcı.
Şimdilik sadece instagram hesabı aracılığıyla satılmakta olan ürün, umuyorum en kısa sürede satış ağını genişletir.

Mutlu hafta sonları...

6 yorum:

  1. denemek isterim,aklımda bulunsun...

    YanıtlaSil
  2. Umarım bu tarz bir ürün daha kolay ulaşılır olur. Zira bir çoğumuzun ihtiyacı oluyor.

    YanıtlaSil
  3. Merak ettim bu ürünü, her evde bulunmalı bence :)

    YanıtlaSil
  4. hiç ihtiyacımız olsa iyi ama maalesef bazen şart oluyor

    YanıtlaSil
  5. Arada sırtım tutulduğunda Farmasi'nin jellerini kullanıyordum. Bu da onlara benziyor sanırım; aklımda olsun kesinlikle! Sevgiler!

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...