Bak Bakalım Blogumda Var mı?

18 Aralık 2017 Pazartesi

Gri Kaban & Taba Çanta

Günün ikinci yazısı, yurtdışı alışverişlerimle ilgili.

Uzun zamandır gri tonlarda bir kaban arıyordum. Fashion71 sitesinde ise bu kabanı görür görmez sepete attım.

Kırçıllı ve ince gibi görünmesine rağmen bayağı da sıcak tutan kaban, "slim fit" diye tabir edeceğimiz çok şık bir üst giyim ürünü.
Birçok renk ve model kıyafet üzerine rahatlıkla giyilebilecek kabanı, son günlerde severek kullanıyorum.
Hem spor, hem de şık kıyafetler üzerine de rahatlıkla kullanılabilecek joker parçalardan olan ürünün fiyat ve diğer bilgilerine ulaşmak için burayı tıklayabilirsiniz.

Çantaya gelince...
 
Sonbahar ve kış döneminde taba rengini kullanmayı çok severim. Yurtdışı alışveriş siteleri arasında tercih ettiğim sitelerden biri olan Dresslily'de çok güzel çantalar bulabilirsiniz. Hatta sitede çantalar arasında kaybolmanız muhtemel.
Ağız kısmında fermuarı bulunmayan çantaya, ucunda mıknatısı bulunan metal aparatlı kapağı yetiyor. İçerisinde, çantadan bağımsız olarak epeyce geniş bir iç çantası bulunan ürün çok da kullanışlı.
 
Ürünün fiyat ve diğer bilgileri için burayı tıklayabilirsiniz.


 
Çantam, uygun olsun diye aldığım botumla renk olarak da neredeyse aynı tonlarda, bence hoş oldu. Sizce?
 
 

11 yorum:

  1. Canım çok şıksın kaban da cok yakışmış ♡♡

    YanıtlaSil
  2. kaban çok güzel ama o kazağında da aklım kaldı ucunda işleme bir patch var değil mi çok güzelmiş güle güle giy..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, işlemesine vurulmuştum ben de :)

      Sil
  3. Kabanı da, çanta ve botları da çook beğendim! Bu iki rengin bir arada uyumu da çok hoş olmuş! Güzel günlerde giy canım, sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Canım bunlar gerçekten çok hoş, özellikle taba rengini çok beğeniyorum. Güle güle kullan arkadaşım ��

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...