Bak Bakalım Blogumda Var mı?

23 Aralık 2017 Cumartesi

Newchic Wishlist

Hepimizi yılbaşı heyecanı sarmışken, kendimize ve sevdiklerimize hediye telaşına da düştük aynı zamanda.

Bu yılbaşında nasıl bir hediye almak isterdim diye düşünürken, birazcık da eşime yardım olsun diye, Newchic sitesinden bir wishlist hazırlamak istedim. Aşağıdaki ürünlerden biri bana hediye edilebilir mesela ;)
Panço gibi camel renkteki kol ve yakasında kürk detayı bulunan kaban muhteşem bence.


Kırmızı renkteki bu floral desenli elbiseye kesinlikle çok hoş.
Bu siyah ve nakışlı bot çok rahat görünüyor.
 
Bu gri çantaya bayıldım.
 
Ve son olarak etnik detaylı spor kaban iyi bir seçim olabilir ;)
 
Sizler yeni yıl hediyesi ne almak istersiniz?
 
Mutlu haftasonları ;)
 
 
 

 

6 yorum:

  1. Sen de benim gibisin desene :) Ben de eşime liste hazırlıyorum bazen. Yoksa bilmiyor ki ne alacağını :)) Birinci ürüne bittim bu arada :) Takipteyim, ben de bloguma beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Duygucum, bazen çıtlatmıyor değilim, şu olsa iyi olurdu.. gibi ;)
      Bakıyorum hemen, sevgiler :)

      Sil
  2. Çok güzel seçimler canim 😊

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...