Bak Bakalım Blogumda Var mı?

19 Aralık 2017 Salı

Peloid Pelomin Cilt Maskesi & Yüz Toniği

Pazar günlerini biraz kendime zaman ayırarak değerlendirmeyi seviyorum. hafta içini daha çok cilt ve saç bakımını mümkünse pratik ürünlerle tamamlarken hafta sonları biraz daha zaman isteyen, daha derinlemesine temizlik yapabildiğim bakıma yöneliyorum.

Bugünün ilk yazısı da son zamanlarda çok severek kullandığım ve hem firma tarafından hem de sevgili Lerzan'ın etkinliğinde gönderilen Peloid Pelomin markasına ait bakım ürünleriyle ilgili.
Tuzla İçmeleri'nin mineralli suları ve şifasını bünyesinde barındıran ürünler cilt maskesi ve yüz toniğinden oluşuyor. Bol miktarda; kalsiyum, potasyum, sülfat, demir ve çinko mineralleri içerdiğinden ürünler, iyi birer bakım yardımcısı.

1- Touzla Spa Termal Yüz Toniği:
Yukarıda da bahsettiğim minerallerle yüklü tonik, "yüz toniği" olarak geçse de vücut ve dekolte bölgesinde de kullanılabiliyor. Sprey şeklindeki ambalajı, kullanım kolaylığı sunan ürünü pamuğa ya da direkt olarak bölgeye püskürterek uygulayabiliyorsunuz.

Cildi ferahlatıcı ve rahatlatıcı özellikteki tonik, 200 ml.lik ambalajında 35,00 TL fiyatla satışta.

2- Touzla Yüz ve Vücut Maskesi:
Hangi özelliğinden başlayacağını bilemedim şimdi :) Cildi yenileme-sıkılaştırma, ciltteki siyah noktaları giderme, sivilce- akne ve selülit oluşumunu engelleme, cilt lekelerini giderme ve gerginleştirme....
 
Bu kadar çok vaatte bulunan ürünü elbette hemen denemeye başladım ve tüm etkilerini farkedebilmek adına sadece bu ürünü kullandım.
 
Haftada 2 kez yüzüme uyguladığım maskeyi cildim yağlıya dönük karma olduğundan, cildimde 20-25 dk. kadar beklettim. Her cilt için uygun olan maskeyi, normal cilde sahip olanların 15-20 dk. kuru cilde sahip olanlarınsa 10-12 dk. kadar ciltte bekletmesi öneriliyor.
Uygulama sonrası, tıpkı tonikte olduğu gibi cildimde bir arınma ve ferahlık hissi veren maskenin cildime sıkılık verdiği kesin.
 
Cildimi maskeden arındırdıktan sonra bir parça gerginlik farkettim ve cildimi nemlendirme ihtiyacı hissettim. Nemlendirme sonrası ise maskeyle ilgili başka birşeye ihtiyaç duymadım. Duş öncesi vücuda uygulandığında da aynı gerginlik hissini yaşadım ancak vücut losyonu yeterliydi. Bunun dışında vücutta da kesinlikle olumlu etkilerini gözlemledim.
 
Siyah nokta konusunda ise, burun kenarlarında dönem dönem oluşan siyah noktaları kesinlikle temizledi ve gözeneklerimi rahatlattı.
 
Cildi tazeleyen maske, kullandığım dönem boyunca sivilce yapmadı ve oluşturmadı.
 
Ciddi anlamda beğendiğim maske; tek kullanımlık, 100-250-500 ml.lik ambalajlarında satışa sunulmuş. Gayet bereketli bir ürün olduğundan ve çok da koyu kıvamda olduğundan epey kullanılabiliyor.
 
"Mutlaka alınacaklar listenize ekleyin" cümlemi de ayrıntılı yazımın altına eklemeliyim :) Bakım; ama sağlıklı bakım şart ;)
 
 
......

12 yorum:

  1. Uzundur duyduğum ve merak ettiğim bir marka güle güle kullanın, çekilişime beklerim😊

    YanıtlaSil
  2. maske de güzel ama ben spreye bayılıyorum güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
  3. maskeyi ciddi anlamda merak ettim canım

    YanıtlaSil
  4. akneli bir cilt olarak denicem bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denediğini biliyorum bu sıralar Şerifecim, umarım memnun kalmışsındır sen de :)

      Sil
  5. birkaç yorum okuyunca merak ettiğim maskelerden biri oldu =) elinize sağlık

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...