Bak Bakalım Blogumda Var mı?

18 Temmuz 2017 Salı

İpek Sabun Güzellikleri

Geçtiğimiz yıl, hem kendisini hem de ürünlerini tanımaktan büyük mutluluk duyduğum sevgili İpek Sabun'un #sihirlimaviyleannelergünü etkinliğimde gönderdiği güzelliklerde sıra...
Geçen yıl, İpek Sabun hakkındaki yayınımı okumuştunuz. Sevgili İpek, o günden bugüne başarısını katlayarak artırmaya devam ediyor ve ben de bu başarısından dolayı mutluluk duyuyorum.

İpek, Anneler günü etkinliğimde tüm katılımcılara 1'er adet duş kesesi, koku önleyici doğal deodorant ve fırça temizleyici göndermişti. Detaylara girecek olursak;

1- Duş Kesesi
Özellikle seyahatlerimde çok işime yarayan bu keselerden epey kullandım. Saf zeytinyağlı sabunu rendeleyerek minik keselere koyan İpek, bu keseler sayesinde aynı zamanda peeling olayına da çözüm bulmuş oluyor. 
 
 2- Doğal Deodorant:
İpek'in, çok severek kullandığım bir diğer ürünü; doğal deodorant. Yine "kimyasal" kelimesinden eser olmadan hazırladığı doğal deodorant kullanımıyla da çok pratik. Hammaddesi karbonat olan doğal deodorant, daha önce sıvı formda ve ambalaj olarak biraz sıkıntılı olsa da, İpekçim üzerinde daha çok çalışmış; hem deodorantı katı formda satışa sunmuş, hem de ambalajını çok şık bir hale getirmiş.
3- Fırça Temizleyici:
Bence İpeğin en en en en başarılı bulduğum ürününde sıra. Özellikle Pazar günlerimizi çeşitli ürünlerle fırça temizleme seramonisiyle geçirdiğimiz hepimizin malumu. Ancak, bu temizleyici kullandığımdan beri fırça temizliği ciddi anlamda dert olmaktan çıktı. Önceden şampuanla birkaç defa yıkayarak kirden arındırdığım fırçalarımı, şimdi bu temizleyiciyle sadece tek seferde misler gibi yapabiliyorum.
Ciddi anlamda temizlemesine hayran kaldığım temizleyici, içerisinde nane yağı barındırıyor ve 3 ay kullanım süresi var.

Sevgili İpek'e etkinliğimde bana destek olduğu için bir kez daha teşekkür ediyor, kendisine ulaşabilmeniz ve bu güzelliklerle buluşabilmeniz için Whatsapp numarasını buraya bırakıyorum. Zira İpek, siparişlere pek yetişemediğinden instagram hesabı ve DM'ye pek bakamıyor.  

0533 14 44 988

19 yorum:

  1. hala yazılmayı bekleyen bir yazısı da ben de var müsait olur olmaz yazacağım fırça temizleyicisini çok sevdim ben!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyimlerini merakla bekliyorum canım, fırça temizleyicisi efsane :)

      Sil
  2. ürünleri çok güzel o fırça temizleyicisini denemek istiyorum kesinlikle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok memnun kalacağına eminim Audrey, inanılmaz pratik :)

      Sil
  3. İnstagramda görmüştüm paylaşımını ve işte geldimmmmm...Sabunun kese içinde kullanılması fikri hoşuma gitti.Ayrıca doğal deodorantı da çok merak ettim.Web sayfasını inceledim hemen...

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzelmiş bunların :)

    YanıtlaSil
  5. Doğal deodorant, eminim aliminyum içerikli deodoranttan çok daha iyi olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Safiyecim. Hem terlemeyi önlemiyor hem doğal :)

      Sil
  6. Bu aralar herkes saç kremini övüyor :D

    YanıtlaSil
  7. Hepsi de çok güzel. Ama ben hala fırça temizleme ürününe başlayamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo çok şey kaçırıyorsun derim o halde :)

      Sil
  8. İpek sabunla senin sayende tanıştım ve çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım, tamamen doğal ve tam senlik ;)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...