Bak Bakalım Blogumda Var mı?

19 Temmuz 2017 Çarşamba

Loreal Volume Million Lashes Feline Maskara

Göz makyajlarımızın olmazsa olmazlarından biridir maskara. Bu zamana kadar birçok markanın birbirinden farklı çeşit maskarasını denedim. Loreal markasının maskaraları arasından denediğim ikinci maskara ise sevgili Nilgün'ün davetiyle gerçekleşen Ankara'da Pino Cosmetics Etkinliği hediyelerinden Volume Million Lashes Feline Maskara.


Bir maskarada aradığım en önemli özellikler; kirpiklerimi kıvırması, hacim vermesi, akmaması, simsiyah bir renge sahip olması, kolay temizlenmesi...Sanırım, biraz fazla şey istiyorum :) Ama gözleri belirginleştiren, makyajın tamamlayıcılarından değil mi maskara? Dolayısıyla da bunları sağlayan maskaralar hepimizin tercihi.

İçerisinde argan yağı bulunması nedeniyle besleyici özelliğine de sahip maskaranın, plastik-silikon yapılı fırçası; kavisli bir şekle sahip. Bu sayede küçük kirpikler de dahil tüm kirpiklere ulaşarak gayet güzel bir uygulama sağlıyor.

Rengi simsiyah ve ilk uygulamadan itibaren kirpikleri kıvırarak uzatıyor, güzel hacim sağlıyor. 2 kat uygulama sonrası muhteşem kirpiklere sahip oluyorsunuz. Islak yapıda olmayan maskaranın, uygulama sırasında oraya buraya bulaşma derdi yok.

Bugüne kadar denediğim maskaralar içerisinde, akma bulaşma yapmayan 2. maskara kesinlikle budur. Alt kirpiklerim de dahil gün içerisinde kesinlikle akma-dökülme-topaklanma vb. gibi bir sorun kesinlikle yaşamadım. 

Temizlemesi konusuna gelince, kirpiklerimi iyi sabitleyen maskara, çift fazlı göz makyajı temizleyicileriyle daha kolay temizleniyor. 
Aradığım hemen tüm özellikleri de bünyesinde barındıran maskara, benim son günlerdeki favorim. Sizin maskaranız hangisi?


Kullandığım diğer Loreal ürünlerini linklere tıklayarak okuyabilirsiniz.
Loreal Magique Base
Loreal Infaillible 2 Step Lipgloss

22 yorum:

  1. Son zamanlarda iyi bir maskara arayışım artmışken bu yazı iyi oldu eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. yorumların çok olumlu, merak uyandırdı bende açıkçası elimdekileri biraz tüketince deneyeceğim canım....

    YanıtlaSil
  3. Yakışmış. Bende de var o rimelden. Ama artık Nilay da tırtıklıyor benim malzemeleri...

    YanıtlaSil
  4. Maybelline ve Loreal' in kötü rimeli yok galiba :))

    YanıtlaSil
  5. Güzel olmuş, ben de bu aralar maybelline lash sensational ürününü kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. wooow bu da harika. Beni rimel konusunda en etkileyen kişisin.

    YanıtlaSil
  7. pino etkinliğimizden sonra ilk kullanmaya başladığım maskaraydı bu ve çok çok beğendim, kavisli fırçası tam bana göre =) biraz dökülme yapıyor kirpiklerimden silerken ama olsun seviyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hiç dökülme problemi yaşamadım bu rimelde. Rimel olayı biraz değişik aslında, herkeste farklı olabiliyor nedense...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...