Bak Bakalım Blogumda Var mı?

13 Ağustos 2014 Çarşamba

Maxim Ter Kokusuna Karşı Roll-On Deodorant

İple çektiğimiz yaz aylarında yaşadığımız en büyük sıkıntılardan biri de terleme problemi. Az ya da çok hepimiz bir şekilde terliyoruz. Fakat, bazı insanların ter kokusu gerçekten dayanılmaz olabiliyor. Hele bir de kıyafet üzerindeki ıslak görünüm... Su ve sabun gibi en basit çözümü bile görmezden gelen bu insanlardan, bazen gerçekten tiksiniyorum.

Terleme, evet, vücut tarafından gerçekleştirilen bir fizyolojik bir olay. Bir de aşırı terleyenler ve hatta vücudunda bazı bölgeleri aşırı terleyenler var. Birgün ofise, ortak bir çalışma gerçekleştirmek üzere uğrayan bir beyle tokalaştığımda ellerinin sırılsıklam olduğunu hissettiğim anda, ani bir refleksle elimi çektiğimi hatırlıyorum. Öyle böyle bir terleme değil yalnız. Sanki yeni yıkamışsın da havluyla kurulamamışsın gibi. Sanıyorum o beyin durumu daha ileri boyutta bir tedavi gereken durumdur.


Sosyal yaşantımızı, iş hayatımızı ve hatta psikolojimizi bile etkileyen terleme için çok çeşitli tedavi yöntemleri mevcut. Herhangi bir rahatsızlık boyutunda olmadığı için ben, terlemeyi önlemek üzere sık temizlik-bakım ve stik deodorant kullanıyordum. Geçtiğimiz ay boyunca ise Maxim ter önleyici roll-on kullandım.



Daha önce başka bloglarda da mutlaka rast gelmiş ve belki de deneyimleyenlerden olmuşsunuzdur. Maxim Roll-on teknik olarak; ter bezi kanallarının, deri yüzeyine açıldığı yerde engel oluşturuyor ve salgı hücrelerinde küçülme yapıyor.  

Su gibi akışkan, kokusuz ve şeffaf bir renge sahip olan bu roll-onu, gece temiz cildinizde kullanmanız yeterli. Eller, yüz, sırt, ayaklar ve göğüs arası tedavi noktaları. Terleme oranına göre, hergün- günaşırı- haftada bir şeklinde terlemeniz azalana kadar ilgili noktalara bu ürünü uyguluyorsunuz.

Ben, bu ürünü sadece 3 defa koltuk altı bölgesine uyguladım. Birkaç defa da ayaklarıma. Özellikle tatilde o kadar rahattım ki, anlatamam. Gerçekten terlemeyi önlüyor ve o terlemenin verdiği rahatsızlık hissinden kurtarıyor.

Bu arada, belirtmeden geçemeyeceğim; uygulama sonrası terlemenin hemen kesilmesi konusunda biraz tedirgin olmadım değil. "Acaba sağlıksız birşey mi yapıyorum?" sorusu aklıma geldi tabii. Fakat, daha sonra yaptığım araştırmalarda, terlemeyi önleyen birçok tedavi şekli olduğunu, bu ürünün de "terleme önleyici" sınıfında olduğunu ve dermatologlar tarafından da uygulandığını/önerildiğini öğrenince içim rahatladı. Rapor edilen hiçbir yan etkisi de yoksa tedirgin olmaya gerek yok.



Ürünü, eczanemizde.com ve saglikdeposu.net'ten satın alabilirsiniz. Fiyatı biraz yüksek gibi görünüyor ama uygulama sonucunun çok başarılı, kullanım alanının geniş olduğunu düşünürsek gayet uygun.

*Basın ürünüdür.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...