Bak Bakalım Blogumda Var mı?

22 Ağustos 2014 Cuma

Catherine Arley Silky Touch- Shining Transparent Lipsticks

Haftanın son işgününden herkese merhaba,

Bugün, Catherine Arley'in, Silky Touch serisine ait transparan rujlarıyla ilgili yazı hazırladım.


Hafif yapılı, yumuşak ve sürümü çok kolay olan bu rujlar, adı üzerinde transparan özellikte. Göründükleri yoğunluktaki rengi vermeyen bu ürünler, sıklıkla tazelenme istiyor. Özellikle yaz aylarında, bronz tende fazla makyaja gerek olmadığı için bu rujlar ve bir rimelle makyajınızı tamamlamanız mümkün. Ayrıca nemlendirmesi inanılmaz. Bence, dudaklarında kuruluk olan ve neme ihtiyaç duyanlar, ekstra bir ürün kullanmadan bu ruju uyguladıklarında dudaklarındaki farkı kısa sürede göreceklerdir.


707 numara, sheer yapıda ve ışıltısı yok denecek kadar az. Bu tarz ürünleri, yakışmayacağını düşünerek denemezdim bile. Fakat, smokey makyajlarda ya da yaz tatilinde kullanılabilecek güzel alternatiflerden biri gibi oldu sanki.




704 numara ise, içerisinde minik simler barındıran kahve alt tonlu bir pembe. Yapısı, diğerinden daha yoğun ve daha fazla renk veriyor. Benim favorim bu ruj oldu.




 Bunlar da renklerin flaşlı ve flaşsız görünümleri.


Bu rujlar hakkında detaylı bilgi ve alışveriş için burayı tıklayabilirsiniz.

*Basın ürünüdür, görüşlerim kişisel ve objektiftir.



6 yorum:

  1. 704 rengi daha cok begendim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım. İlk 707 dedim ama duruşunu görünce bana yakışmayacağını düşündüm. 704 güzelmiş, keşke simsiz olsaymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 707 de yukarıda belirttiğim smokey makyajda olacak bana sanki :) Ve evet, 704 simsiz olsaymış...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...