Bak Bakalım Blogumda Var mı?

18 Şubat 2019 Pazartesi

Gabrini Oje: Pasific Serisi

Sanıyorum 2019'un ilk ayları, benim için fazlasıyla yoğun ve yorucu olmasının yanısıra; birçok konuda adımlarımı yavaşlatmak için elinden geleni yapıyor. Herşeyin başı sağlık diyorum, bugünler de geçip gidecek.



Yazmam gereken yazılarıma geç de olsa; hem de en renkli olanlarından biriyle başlayayım dedim. Geçtiğimiz haftalarda severek kullandığım markalardan Gabrini'nin şirin paketinden çıkan ojelerle başlıyorum.
oje, nail, nailpolish, gabrini, pasific, bblogger, blogger, sihirlimavi
Daha önce de birçok rengini severek kullandığım Gabrini Pasific Serisi, birbirinden güzel tam 74 renkten oluşuyor. Ojelerin geniş tasarımlı fırçaları sayesinde manikürlerin kolayca uygulanması pratiklik sağlıyor.
oje, nail, nailpolish, gabrini, pasific, bblogger, blogger, sihirlimavi


oje, nail, nailpolish, gabrini, gabrini pasific, bblogger, blogger, sihirlimavi
Ojelerin bir diğer ortak özelliği de tek katta rengini veriyor olmaları ve opak bir bitişe sahip olmaları. Ojeyi uyguladıktan sonra üzerine top coat geçmek, ojenin kullanım ömrünü uzatıyor. Tırnaklarınızdan da kolayca çıkarılabildiği için zahmetsiz. Özellikle kırmızı oje olmak üzere hiçbiri çıkardıktan sonra tırnaklarda iz bırakmıyor.


Renklerin tırnaklardaki görünümünü aşağıdaki fotoğraflarda görebilirsiniz.
oje, nail, nailpolish, gabrini, gabrini pasific, bblogger, blogger, sihirlimavi


oje, nail, nailpolish, gabrini, gabrini pasific, bblogger, blogger, sihirlimavi


Sizin favoriniz hangisi?









22 yorum:

  1. Herşeyin başı saglik.
    Ürünü çok beğendim.
    Önemli ipuçları içeren yazınız çok faydalı olmus

    YanıtlaSil
  2. Sendeki renklerin hepsine bayıldım!!! Bana fazlaca sedefli renkler ve mat bir beyaz gelmişti; onlarla bir yılbaşı kombini yaptım am apek günlük hayatımda tercih edeceğim renkler değildi. Bununla birlikte, bu serinin yapısının opaklığını ve kullanım kolaylığını ben de sevdim. Güle güle kullan canım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sanki seçsem bu renkleri alırdım Başakçım, çok güzel renkler gelmiş şansıma. Ama bu arada senin manikürlerin de süperdi ;)
      Güle güle kullanalım Başakçım :)

      Sil
  3. kırmızı çok güzel ama metalik gri olanı da çok sevdim ben bu ojelerde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metalik gri gerçekten çok farklı bir tonda. Pembe alt tonlu kırmızı da muhteşem :)

      Sil
  4. Gri çok hoş duruyor, diğerleri de güzel tabii :)

    YanıtlaSil
  5. Sağlıklı olalım huzurlu olalım yeter canım :) bana gelenlerden çok koyu bir bordo var onu ve sendeki kırmızıyı sevdim ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Esracım :) Kırmızı benim de favorim, çok teşekkürler :)

      Sil
  6. Ojelerin renkleri çok güzel. Geniş bir renk yelpazesi var. 74 renk oldukça fazla.. Ojeleri güle güle kullanın..
    Zor günler de rüzgar gibi gelmiş geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ve sadece tek seride bu rakam :)
      İnşallah, çok teşekkürler :)

      Sil
  7. pasifik serisi tırnak ojelerini kullanmasam da güzelmiş efenim,güle güle kullanın..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman siz kullanmayın efenim :)teşekkürler...

      Sil
  8. Saglik hayatta en önemli sey canim olmayinca hic bir seyin tadi tuzu kalmiyor. Bu kisin basi benim icin de zordu saglik acisindan, simdi iyiyim cok sükür. Benim favorim tabii kirmizi oje oldu 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Deryacım, Allah düşürmesin. Seni de biliyorum evet, çok çok geçmiş olsun. Kırmızı renk benim de favorim ;)

      Sil
  9. 74 renk...oldukça genişmiş seri.57 benlikmiş bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ve sadece bir serisi böyle :) 57 sanırım herkesin favorisi oldu :)

      Sil
  10. kızım almış bu seriyi ve bende kullandım kırmızıyı.çok da beğendim.

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...