Bak Bakalım Blogumda Var mı?

24 Aralık 2018 Pazartesi

Organique Eternal Gold Şekerli Vücut Peelingi & Organique Ölü Deniz Çamurlu Sabun


Hepinize mutlu haftalar…
Yıllardır birçok başarıya imza atan ve aslında hep bizimle olan, son dönemlerde ise yepyeni ürünlerini bizlerin beğenisine sunan Organique markasına ait 2 ürün deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım bugün.

Gördüğünüz gibi çok şık bir paket içerisinde ulaşan ürünler, cildimizi şımartmanın yanısıra beni de birazcık şımartan bir paket oldu. Bu güzel jest için markaya ayrıca teşekkür ediyorum.


Organique markasının daha önce denediğim ürünleri bulunuyor. Bunlardan Peel Off Yosun Maskesi ve Eternal Gold Kırışıklık Karşıtı Göz Kremi paylaşımlarımı, ürün başlıklarına tıklayarak okuyabilirsiniz.


Bugün ise markanın Eternal Gold serisinde yer alan Şekerli Vücut Peelingi peeling ve Ölü Deniz Çamurlu Sabun.



1- Organique Ölü Deniz Çamurlu Sabun:

İçerisinde değerli bitkisel yağların yanısıra ölü deniz çamuru bulunan sabun, aslında yüz için kullanılabiliyor ancak, vücut için de kullanılabileceği belirtilmiş. Ben bu sabunu vücut için kullanmadım. Cildimi makyaj temizleyici ile makyajdan arındırdıktan sonra uyguluyorum. Cildi temizlemesinin yanısıra cilt bariyerini koruması ve cildin bakımına katkıda bulunması, içeriğinin de büyük etkisiyle kuvvetli bir temizlik ürünü olarak sayılabilir.

Belli belirsiz kokuya sahip ürün, üzerinde marka logosu ve deseniyle çok güzel bir şekilde dizayn edilmiş. Ürün içeriğini ise aşağıdaki fotoğraftan detaylıca inceleyebilirsiniz.

2- Organique Eternal Gold Şekerli Vücut Peelingi:

Öncelikle vücut peelingi kullanmayı sevdiğimi söylemeliyim. Sadece yüzümüzde değil; vücutta da ölü deriden kurtulmak ve cilde canlılık vermek için düzenli olarak kullandığım ürünler arasında peelingler. Organique markasının bu peelingi shea yağı, soya yağı ve şeker kristalleri içeren bir ürün.
Duş sırasında kullandığım peeling, cildi temizliyor, arındırıyor ve besliyor. Uygulama sonrası ciltte yarattığı rahatlama hissi gayet başarılı. Hele bir de besleyici özelliğinin etkisiyle cilde verdiği yumuşaklık… Duş sonrası kesinlikle vücut kremi kullanmama gerek kalmıyor.

450 gramlık büyük boy ambalajında satışa sunulan ürünün, aynı zamanda 200 gramlık küçük boyu da mevcut. İçeriğini ise aşağıdaki fotoğrafta detaylıca inceleyebilirsiniz.


Markanın tüm ürünlerinde olduğu gibi, yukarıda bahsettiğim her 2 üründe de silikon, paraben, PEG ve sülfat, mineral yağ, parafin, alkol, sentetik yağ ve hayvansal ürün bulunmuyor. Aynı zamanda hayvanlar üzerinde deney yapmayan markaya ait ürünler, ihtiyacınız varsa aklınızda bulunsun derim.

Siz marka ve ürünleri hakkında neler düşünüyorsunuz, deneyimleme şansınız oldu mu, favoriniz hangisi?











































27 yorum:

  1. Zengin içerikli bir urun gorunuyor..

    YanıtlaSil
  2. Bu aralar çok sık görüyorum bu markayı güzele benziyor.Güle güle kullanın.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce de birkaç ürününü denemiş ve memnun kalmıştım, çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Misss gibi bir koku yayıldı oralardan buralara <3 guzel gnlerınde kullan abloşum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, hem kokusu hem içeriği hem vaatlerini yerine gtirmeleri süper...

      Sil
  4. Bu organique peelinglere mutlaka bakmali 😊

    YanıtlaSil
  5. peelingi kesinlikle denemek isterim.inanılmaz kuruyorum .öl derilerden arınmak için lazım böyle bir üürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o halde peeling kesinlikle işine yarayacaktır ablacım ;)

      Sil
  6. Ben el serumunu kullanıyorum şu sıra..Biraz daha deneyimleyeyim yazacağım. Peeling ilgimi çekti ona bakayım bir ara ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım peeling, ürünler arasında favori gibi. Ama yerini de kesinlikle hakkediyor canım ;)

      Sil
  7. Vaktiyle bu markanın başka bir vücut peelingini kullanıp çok sevmiştim. Sen de güle güle kullan İlknur'cum, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünlerini çok başarılı buluyorum ben de Başakçım, teşekkürler, çok öptüm :)

      Sil
  8. organique peeling daha önce kullanmıştım oldukça iyiydi diye hatırlıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok beğendiğim ürünler arasında benim de :)

      Sil
  9. Ürünler güzel görünüyor,denemeyi düşünüyorum bende :)

    YanıtlaSil
  10. Bakayim ilknurcum yeni bir sey yazmis mi dedim merak ettim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha yeni yeni dönüş yapıyorum buralara Deryacım, ne kadar naziksin, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  11. bende çok severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  12. ala ala ölüdeniz çamurlu sabunu merak etim şimdi..🙂güzel ürünler,güle güle kullanın efenim..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde siz de deneyiniz efenim :)
      Teşekkürler...

      Sil
  13. bana da dudak balmı göndermişlerdi beğendim canım :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...