Bak Bakalım Blogumda Var mı?

7 Aralık 2018 Cuma

FOREO LUNA MİNİ 2 ile Seyahatlerde de Cilt Bakımı Rutininizi Aksatmayın


Ne yazık ki sizlerle çok azını paylaşabildiğim seyahatlerimiz; ailece yaptığımız, müthiş keyif ve enerji veren etkinlik oluyor bizim için. Yaptığımız bu yurtiçi-yurtdışı seyahatler; hem ufkumuzu genişletiyor, hem doyumsuz bir merak ögesi, hem de unutulmaz anılar biriktirmemizi sağlıyor. Fırsat buldukça yeni yerler görme arzusunun verdiği coşkuyla yaptığımız kaçamaklar, henüz 2 aylıkken bizimle seyahat etmeye başlayan kızımla da açıkçası inanılmaz eğlenceli. 

 

Ara ara sizlerle, seyahate çıkarken yanıma aldığım kozmetik ve bakım ürünlerini paylaştığımı hatırlıyorum. Özellikle de “sırt çantamızı alıp gitme” mantığıyla hareket ettiğimizden, yanıma aldığım ürünlerin, az yer kaplaması için seyahat ve mini boylarını tercih ediyordum.

Ancak, özellikle cilt bakımı konusunda peeling, maske vs. gibi ürünleri yanıma almadığımdan, sadece cilt temizliği ve sonrasında makyaj ile seyahatteki bakımımı tamamlamış oluyordum. Bundan sonraki seyahatlerimde ise FOREO LUNA Mini2 ile cilt bakımı rutinimi en üst seviyede tamamlamak, benim için müthiş kolaylık olacak.


Bu zamana kadar, hem evde hem de seyahatlerim sırasında, pek çok farklı marka ve ürünle cilt bakımımı tamamladım. Zamana karşı yarıştığımız son yıllarda ise, özellikle pratik ve işlevsel ürünler kullanmak tercihim oldu. FOREO LUNA Mini 2 ise bugünlerde birçok avantajlı yönüyle favorim.

 


Şık tasarımlı ve birbirinden güzel renk seçeneği bulunan ürün, silikon yapısıyla cildimi nazikçe temizliyor; fakat aynı zamanda cildimi ölü hücrelerden arındırarak güçlü temizleme özelliğini cildimde hissettiriyor.

 

Cilt bakımı rutinime gelince… Cildimi makyajdan arındırdıktan sonra, köpük ya da jel formdaki bir temizleyiciyi uygulayıp, her cilt tipine uygun FOREO'yu cildimde gezdiriyorum. Cihazdan gelen titreşim sonrası ise uygulama yaptığım bölgeyi değiştiriyorum. Daha geniş temas noktaları bulunan, yağlı ciltler için tasarlanmış cihazın arka yüzünü kullanarak ise cildimdeki siyah nokta ve kirden iyice arındırmış oluyorum.

 


Artık, cilt bakım rutinimi, hem de daha etkili bir şekilde seyahatlerimde de tamamlayabilirim. Cihaz, full şarj ettikten sonra uzun süre kullanılabildiğinden, yanımda şarj aleti taşımama gerek yok. Fazla yer kaplamaması sayesinde makyaj çantasında bile taşıyabilirim, ürünün su geçirmez olması nedeniyle o koşturmaca içerisinde duşta bile kullanabilirim J

 

 

Cihazın temizliği ise gerçekten çok kolay. Kullanım sonrası sadece suyla temizliyorum J Silikon tasarımı sayesinde bakteri oluşumunu engelleyen cihaz, neredeyse kendi kendini temizliyor gibi beni yormadan hijyen sağlıyor.

 

Kullandığım günden beri rahatlığını ve işlevselliğini çok beğendiğim ürün sayesinde cildim, hem de mevsime inat, canlı ve pürüzsüz görünümlü. Özellikle burun kenarlarında oluşan ve yağlı cilde sahip kişilerin ortak sorunu olan siyah noktalar azaldı ve cildim derinlemesine temizlendiğinden sivilce sorunumu ileri seviyede çözmüş oldum. Bu durumda seyahatlerimizde de cilt bakım rutinimi bozmadan, sabah ve akşam sadece 1’er dakika harcayarak cilt bakımına devam etmek harika!


Şimdi sırada yeni keşifler için uçak biletlerine bakma zamanı…


 

13 yorum:

  1. Özellikle uçuşların ciltte yarattığı hasarı göz önünde bulundurursak kesinlikle Foreo'yu yanında taşımak kesinlikle çok mantıklı. Dolar bu kadar fırlamamış olsa ben de istiyordum almayı ama mevcut şartlarda elim gitmiyor :)) Güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de çok pratik Başakçım. Ama ah o döviz kuru yok muu, büktü belimizi büktü resmen...
      Sevgiler canım :)

      Sil
  2. biliyorum ve denedim desem yalan olacak.zaten ürün yazılarına bakınca uzaylı gibi hissediyorum :)) ama şimdi bir inceleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bakalım ablacım, ama ufak ufak bi dönüş yapıyorsun yine ;)

      Sil
  3. Rengi de çok tatlı tam senlik 🤗🤗

    YanıtlaSil
  4. Foreo Luna Mİni 2'yi yeni yeni tanımaya başladım. Kolaylık sağladığı kesin. Seyahattler de maalesef cildimizi en ihmal ettiğimiz zamanlar oluyor. Ama hayatı kolaylaştırıcı ürünler her zaman işe yarar..
    Ben de ilk fırsatta bakacağım.
    Teşekkürşer..

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel ya, ben düzenli bakım yapamıyorum hiç.

    YanıtlaSil
  6. takibe aldım bana da beklerim...

    YanıtlaSil
  7. Tam seyahat cantasina uygun bayildim buna 😊

    YanıtlaSil
  8. Bende denemek istiyorum bundan, bu aralar çok karşılaşır oldum bu ürünle :)

    YanıtlaSil
  9. Aaaa ne güzel bir cihaz bu. Gerçekten tam çantaya atmalıkmış :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...