Bak Bakalım Blogumda Var mı?

10 Aralık 2018 Pazartesi

Max Factor Honey Lacquer Lipgloss-Floral Ruby


Aralık ayına girdiğimizde hemen hepimizi saran yılbaşı heyecanı, birçok alanda bizleri, özellikle kırmızı tonlara daha bir yakınlaştırıyor. Sizler de benim gibi düşünenlerdenseniz bu yazım sizi de ilgilendiriyor demektir.


Yazıma “Kırmızı” renk temalı bir giriş yaptım ancak, bugün sizlerle paylaşacağım ürün; belki bir kısmınızın zaten çok severek kullandığı, bir kısmınızın ise henüz tanışacağı bir dudak ürünü.
Max Factor markasına ait yoğunlukla göz ve dudak ürünleri kullanıyorum. Özellikle farlarının kalıcılığı ve renk tonlarını çok beğeniyorum. Dudak ürünlerinde ise favorim, efsane bir ruj olan 820 numaralı Intensely Red. Yine kırmızı renkteki diğer favorim ise son zamanlarda çok severek kullandığım ve şimdi bahsedeceğim Floral Ruby.
Markanın, bu defa “Honey Lacquer” serisinden seçtiğim Floral Ruby gloss, aslında çok amaçlı diye nitelendirebileceğimiz ürünler arasında. Ruj gibi yoğun renk veren bu glosslar, aynı zamanda parlak bitişli ve dudak balmı gibi nemlendirici özellikte.
Sarı kapak ve etiketiyle albenili bir görünüme bürünen ürün, tıpkı ambalajındaki gibi görünen rengini dudaklarınıza taşıyor. Yağlı ya da yapış yapış bir his vermediği için rüzgarlı havalarda saçlarınızın yüzünüze yapışması gibi olumsuz bir durum yaşatmayan gloss, dudaklarınıza yeterli nem vererek dudak bakımınızı da pratikleştiriyor.
Belli belirsiz kokusuyla rahatsızlık vermeyen ürün, uygulama sonrasında dudak kenarlarına doğru yayılmadan, parlaklığının da verdiği etkiyle dudakları dolgunmuş gibi gösteriyor. Bir de dişleri sarı göstermemesi, bir kırmızı gloss için harika bir alternatif olduğunu kanıtlıyor.

Kalıcılığı fazla olmadığından, gün içerisinde tazelenmesi gerekli lipgloss, yılbaşı gecesi kullanabileceğiniz en güzel seçimlerden biri olabilir. Hatta, daha yoğun bir görünüm için, dudaklarınıza öncelikle benzer tonda bir kırmızı dudak kalemi ya da ruj uyguladıktan üzerine bu glossu geçerek muhteşem bir görünüm yakalayabilirsiniz.
Sizin “Kırmızı” tercihiniz nedir?

14 yorum:

  1. Gloss'un rengine de, anlattığın kadarıyla yapısına da bayıldım. Fakat en çok fotoğrafını beğendim, o nasıl güzel bir poz öyle! Çok öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakçım ço teşekkür ederim, bir etkinlik sırasında çekilmişti o foto, ben de çok seviyorum :)
      Sevgiler...

      Sil
  2. Glossda severim matta bu marka efsane bence, güzel günlerde kullan abloşkko tabiki kırmızııı :) <3

    YanıtlaSil
  3. kırmızı ruju çok seviyorum ve yaşasın bu renk ve bu marka elimde var.(ben çok üşenirim sağolsun kızçemin işleri bunlar)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kızçe ne yapacak bakalım büyüyünce, şimdi yüzüne bakmıyor ama...

      Sil
  4. rengi çok güzelmiş bayıldım

    YanıtlaSil
  5. Dediğin kadar marifetliymiş :)))) Saça yapışmıyorsa tamamdır o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde hemen bakılıyor sanırım kozmetik marketlere :)

      Sil
  6. Tam sevdigim renk tonu 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da çok çok yakışacağından eminim Deryacım :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...