Bak Bakalım Blogumda Var mı?

5 Aralık 2018 Çarşamba

Caudalie El ve Tırnak Bakım Kremi & Caudalie Nemlendirici Dudak Bakım Kremi

Soğuk havaların iyice yüzünü gösterdiği şu günlerde, cilt bakımının yanısıra el ve dudak bakımına da özel önem verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Yaz-kış sudan çıkmayan ellerimizin ve her koşuldan kolayca etkilenen dudaklarımızın, bir de soğuk havalar nedeniyle kuruması ve hatta çatlaması, sağlıksız olduğu gibi bakımsız da görünmeye sebep oluyor.

Bu anlamda son günlerde sürekli kullandığım 2 üründen bahsetmek istiyorum. Seçtiğim bu ürünler, üzüm bağlarının kalbinden gelerek vücut bulan ve binbir özen verilerek hazırlanan ürünleriyle Caudalie markasından.

caudalie, blog, blogger, el kremi, lip balm, dudak balmı, sihirlimavi




Caudalie El ve Tırnak Bakım Kremi:
caudalie, blog, blogger, el kremi, lip balm, dudak balmı, sihirlimavi
Oldukça yumuşak yapıya sahip krem, yağlı bir his vermeden cilt üzerinde koruyucu bir tabaka oluşturuyor. Cilt tarafından emilimi kolay ve cildi hemen yatıştırıyor.

Etkisi güçlü ve uzun süre cildinizi nemlendirerek bakımını sağlıyor. İçerisinde üzüm çekirdeği yağı, shea yağı ve avokado yağı bulunan krem, bu sayede cildinize bakım yaparken aynı zamanda yaşlanma etkilerini de azaltıyor. Ürünün bir güzel yanı da aynı zamanda tırnakları güçlendirmesi ve  kütikülleri yumuşatması. 
caudalie, blog, blogger, el kremi, lip balm, dudak balmı, sihirlimavi
Kremin bir sevdiğim özelliği de kokusu. Harika bir turunçgiller kokusu, tüpü açtığınız anda farkediliyor. Ağır olmayan bu koku enfes. Paraben, renklendirici ya da mineral/hayvansal yağ içermeyen krem 75 ml.lik şık ambalajında satışa sunulmuş.


Caudalie Lip Conditioner Dudak Bakım Kremi:
caudalie, blog, blogger, el kremi, lip balm, dudak balmı, sihirlimavi
Makyajda ön plana çıkarmayı sevdiğim dudaklarım için peeling yapacak kadar bakıma ihtiyacım olmuyor ancak, dudaklarımın kuruma ya da çatlamasını önlemek için ara ara dudak bakım ürünleri kullanıyorum. Özellikle lipbalmlar bu konuda benim için yeterli.

Ruj kabı gibi ambalajda bulunan Caudalie Dudak bakım kremi, markanın tüm ürünlerinde olduğu gibi üzüm çekirdeği yağı ve kayısı yağı bulunan ürün, iyi bir nemlendirme ve yatıştırma etkisine sahip.
caudalie, blog, blogger, el kremi, lip balm, dudak balmı, sihirlimavi
Yine yağlı bir his vermeden dudakları yumuşatan bu ürünün emilimi biraz zaman alıyor. Dolayısıyla herhangi bir lip balmı uyguladıktan sonra hemen dudak kalemi/ruj vb. uygulama alışkanlığınız varsa  bu ürün, sizin için pek uygun olmayabilir. Çünkü bu ürün sonrası dudaklarınızı renklendirmek için biraz beklemeniz gerekiyor. Bu nedenle ben daha çok geceleri uygulamayı tercih ediyorum. 
Yine temiz içerikli ürünün kokusu ise vanilya ve turunçgil karışımı çok hoş bir koku. 4,5 gr. olmasına rağmen kolay biteceğe benzemiyor olması da ürünün ayrı güzellikleri.

Bu mevsimlerde sağlıklı görünümünüzü korumak için siz ne tür bakımlar yapıyorsunuz?



14 yorum:

  1. 2 ürün de tam bu mevsimlik.Yaşlanma karşıtı içerikli olması da güzelmiş kremin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle elimden düşmeyen ikili bu ara Yeşimcim :)

      Sil
  2. Temiz içerikli ürünler hep dikkatimi çekiyor...

    YanıtlaSil
  3. soğuk havalarda mutlaka kullandığm ürünler balmlar ve el kremleri :)

    YanıtlaSil
  4. El kremini denemiştim; ellerim çok kuruduğu için bana çok yetmemişti ama dudak balmını merak ettim. Ben böyle balmları sabah cilt bakımımı yaptıktan hemen sonra sürüyorum, makyaja gelene kadar dudaklarım ürünü yeterince emmiş oluyor. Bu ara dudaklarım çok çatladığı için 3 ürünü dönüşümlü kullanıyorum: Darphin Lip Oil (uyku maskesi gibi), Alterra Dudak Yağı (anlık rahatlama için) ve Skinfood Avokado Lip Balm (çatlamış dudakları onarmak için). Bir de L'Oréal şeker peeling ile haftada bir peeling yapıyorum :) Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kremin emilimi biraz daha zaman istiyor Başakçım, makyaj hazırlığı sırasındaki süre yetmeyebilir. Yazdıklarına ek olarak nemlendirici özelliği fazla rujlar da sanırım bakım için iyi yardımcılar arasında, sevgiler canım :)

      Sil
  5. el kremini severek kullanıyorum. dudak sticki ise bir firma gönderisiyle gelmişti. dudağıma sürerken yapışkan bir hissi var. bozulmuş olduğunu düşünerek kullanmayı bırakmıştım. Sendekinin yapısı nasıl acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha mumlu ve yağlı bir kıvam gibi idiyse evet İlkecim, bir sorun yok :)

      Sil
    2. yağlı gibi değil, yapışkan bir yapıda =)

      Sil
    3. O halde sanıyorum bozulmuş İlkecim, batch kodunu kontrol ettin mi?

      Sil
  6. Claudell ürünlerini cok duyuyorum bu aralar. Merak ettim ben de bakacagim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok başarılı ürünleri var Deryacım, öneririm :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...