Bak Bakalım Blogumda Var mı?

4 Aralık 2018 Salı

Taze Bittiler - 96

Yeni yıla girmeye günleri saymaya başlamışken eldekileri tüketmeye devam ediyorum. Eldekileri bitirip, merak ettiğim birçok ürünü deneme isteği had safhada. Bir liste hazırladım; yeni yılda pek çok yeni marka ve ürünü kullanma arzusundayım.

Pek dolu dolu olmasa da, bu ay, kozmetik ağırlıklı ürün bitirmek beni mutlu etti. Zira kozmetik ürünüm de bir hayli fazla hemen hepimizde olduğu gibi. Bakalım geçtiğimiz Kasım ayında hangi ürünlerle vedalaşmışım.

1- Bioderma Sensibio Cleansing Foaming Gel: Bioderma'nın özellikle hassas ciltlere yönelik kullanılmasını önerdiği jel, benim en sevdiklerim arasında yerini aldı. Daha önce de kullandığım ürün, cildi nazikçe temizleyerek cildi makyaj ve kirden arındırıyor. Kullanım sonrası da cilde herhangi bir rahatsızlık vermiyor.

2- Bebak Bademli El ve Vücut Kremi: Markanın klasikleri arasında yer alan bu krem, uygulandığı bölgeyi anında yumuşatıyor ve emilimi kolay. El ve vücut için kullanılabilen ürünleri ben daha çok el bakımı için kullanıyorum. Bu ürün de el bakımı için yeterli. Çanta boy olması da yer kaplamaması ve çabuk tüketilmesi için iyi düşünülmüş.

3- Dermokil Xtreme Kil Maskesi: Genel olarak kil maskelerini seviyorum. Markanın, Xtreme serisinde yer alan maske daha çok normal ve karma ciltlere yönelik. İçerisinde susam yağı bulunan maskeyi yüzüme uygulayıp 10 dk. kadar beklettikten sonra bol suyla temizledim. Kilin etkisiyle cilt elbette bir nebze geriliyor ancak, sonrasında nemlendirici krem uygulayınca bu minik sorun da ortadan kalkıyor.
4- Amway G&H Protect+ Sabun: Mis gibi kokusuna bayıldığım ve içerisinde bulunan palm yağının etkisiyle cildi yumuşacık yapan sabunu çok severek kullanıyoruz. Markanın bu ve serinin diğer ürünleri hakkındaki görüşlerimi başlığa tıklayarak okuyabilirsiniz.  
5- Golden Rose Colour Expert Oje(No:32): Bordonun belli belirsiz ışıltısı bulunan bir tonu olarak tasvir edebileceğim ojenin sürümü kolay ve üzerine top coat uygulandıktan sonra yeterli bir kalıcılığı vardı. 
6- Gabrini Pasific Oje(No:58): Çok tatlı kahve-kiremit-tarçın tonundaki oje yıllardır benimleydi. Markanın şu aralar pek çok bloggera da gönderdiği ojeler de Pasific serisinden. Bu markayı gerçekten çok seviyorum, farkında mısınız en fazla birkaç yıldır bizimle olan ojelerimiz hemen bozuluyor. Ama nerede o eski ojeler diyorum, içeriği ayrışmıyordu bile birbirinden...
7- Maybelline Ruj-(475 Coral Diamonds): İçerisinde minik simler barındıran, kremsi yapıdaki ruj çok tatlı bir nude tonundaydı. Kalıcılığı çok az olan ruju gün içerisinde sıklıkla tazelemek gerekiyordu, sanırım son dönemler bu ruja ağırlık vermemin de etkisiyle bitti gitti.
8- Amutiya Fondöten: Bunu yazmak bir türlü kısmet olmadı. Gayet iyi kapatıcı özelliği bulunan fondötenin leke yapması dışında olumsuz bir özelliği yok. Bu ürūnü kullandığım dönemde göz altı kapatıcısına bile ihtiyaç duymadığım fondötenin zengin renk seçeneği mevcut.
9- Ve Numuneler: Herbirini de çok severek kullandığım ürünler, daha sonra orijinal boyları alınmak üzere not alındılar.

Sizde durumlar nedir?

16 yorum:

  1. Oo hadi gelsin yeniler ��

    YanıtlaSil
  2. bitenleri görünce kendim bitirmiş gibi mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Bioderma ürünleri genel olarak çok iyi oluyor.
    https://beyazbegonvil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, şikayet ettiğim bir ürünü yok daha :)

      Sil
  4. Baslık cok hos :) Maybelline rujlarının bu serisini ben de severek kullanıyorum kullanmadıgım bebak kremlerini ise cok merak ediyorum ama elim hic gitmiyor alısveris yaparken ama deneyecegm bir gun mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebak kremlerine de indirim zamanı stok yaparsınız diye düşünüyorum ben ;)

      Sil
  5. bioderma sensibio benim de hassas cildime iyi gelmişti, fondoten leke yapıyor demişsin, kıyafetlere mi bulaşıyor?

    YanıtlaSil
  6. Yani sayıca az gibi duruyor ama o ojeleri fondöten, ruj bitmiş ya, alkışlıyorum! u arada, rujdan bende de vardı, çok da severdim! Fondöten nasıl leke yapıyordu, onu merak ettim ama... yenilerini güle güle kullan İlknur'cum, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi yaa Başakçım, renkli kozmetik bitirdim ayol, boru mu :)
      Fondöten cildimde leke yapmıyordu, senin yorumundan sonra eksik yazdığımı algıladım :) Telefonuma, elime, elimin değidiği her yeri lekeliyordu, onu anlatmak istemiştim :)
      Sevgiler şekerim :)

      Sil
  7. Bioderma hassas ciltler için temizlik jelini almayı düşünebilirim..
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...