Bak Bakalım Blogumda Var mı?

11 Aralık 2018 Salı

Pastel Terracotta Farlar

Makyaj ürünleri arasında en en en çok sevdiğim ürünler; göz farları. Tekli farların yanısıra çoklu ve hatta paletler hepsi de beni benden alıyor resmen. Çok fazla tercih etmediğim renkler de olsa kozmetik dolabımda her renkten oluşan far koleksiyonumu görmeniz mümkün. Aynı zamanda, mat, ışıltılı, terracotta vs. yapıda farlar derken, ne ararsanız hepsi mevcut :)
Bir süre önce Pastel online satış sitesinde indirim olduğunu gördüğümde hemen siteyi incelemeye koyuldum. Elbette öncelikli olarak, göz farlarını bir bir değerlendirmeye ve sepetime eklemeye başladım. Aynı alışveriş sırasında pek çok ürün aldım elbette ancak bugün, hala satış sitesinde bazı renklerini bulabileceğiniz ürünler varken, markanın terracotta serisinden en beğendiğim ve satın aldığım göz farlarını sizlerle paylaşacağım.


Sanıyorum, pek çok renk skalasına sahip farlardan benim aldığım 5 renk, açıkçası siparişim elime geçtiğinde beklediğimden de güzel tonlardan oluştuğunu farkettiğim ve tabir-i caizse bayıla bayıla kullandığım farlar. 
Altın renkli aynasız ve fırçasız, plastik ambalajında satışa sunulan farlar, "terracotta"; yani sıkıştırılmıs ve fırınlanmış yapıda. Bu sayede, ürünün son kullanma tarihi hassasiyetini unutmadan, çok uzun süre kullanılabilecek ürünler. 

Yumuşak dokulu, pürüzsüz yapıda ve pudramsı bu farlar içerisinde rahatsızlık vermeyecek yapı ve ebattaki ışıltıları sayesinde bakışlara canlılık katıyor.

Öncesinde kullanacağınız far bazının da etkisiyle kalıcılığını fazlasıyla artırabileceğiniz ürünler, hem ıslak hem de kuru uygulanabiliyor. Zaten normalde bile pigmentasyonu başarılı bu farları bir de ıslak uyguladığınızda, aşağıdaki fotoğrafta göreceğiniz gibi inanılmaz bir pigmentli görünüme bürünüyor. 

Farlara biraz gözatacak olursak;

79 numara 
78 numara
72 numara
71 numara
70 numara
Şimdiki fotoğraflar far bazı olmaksızın kuru ve ıslak uygulamalarla renklerini sergilemiş olacağım. Kuru uygulamayla bile, fara sadece bir kez dokunmama rağmen performansını muhteşem bulduğum farlar, fırçayı ıslatarak kullanıldığında resmen bomba etkisi yaratıyor. 
Islak kullanımda, içerisindeki minik ışıltıların biraz daha belirginleştiğini görebilirsiniz. Ancak, göze uygulandığında yine rahatsızlık vermiyorlar.
Birbirinden güzel tonlardaki bu farlarla harika göz makyajları yapmak mümkün. Hatta 79 numarayı ben highlighter olarak bile kullanıyorum.

Hazır sitede indirimdeyken bir göz atın derim ben ;)














































34 yorum:

  1. Merhaba, hepsi birbirinden güzel.Siteye hemen bakacağım.Blogunuzu takibe aldım.Bloguma bende beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. Ayyyy tam bayıldığım renkler, benim tonlarım!!!! Özellikle ıslak duruşları şahane! Kesinlikle indirim döneminde aklımda olacak, ikilisi çok daha kullanışlı duuryor hatta. Güle güle kullan canım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tam senlikler Başakçım, mutlaka bak derim ;)

      Sil
  3. Benim de gözüm 79'a takıldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla hepsi de birbirinden güzel geliyor bana Yeşimcim, ayırt edemiyorum gerçekten ;)

      Sil
  4. bu farları biliyorum hepsi birbirinden güzel güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
  5. Sitede birkaç ürün bitmiş. 72 numara güzelmiş. Bir ara tester bakayım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmiştir, yok satıyordur. İnanılmaz güzeller :)

      Sil
  6. Şimdiye kadadr gördüğüm en eski blogger. 2010 dan beri aksatmadan yazmanız harika.

    YanıtlaSil
  7. Pastel baya kendini yenilemiş. Bir ara gidip hangi renkleri var. Görmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka değerlendirmeni öneririm Safiyecim :)

      Sil
  8. Pastel terracotta farların renkleri gerçekten çok güzelmiş. Pastel internet sitesi hazır indirimdeyken bende bakayım canım, güle güle kullan hepsini ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Yasemincim, umuyorum yakalarsın sen de bu güzellikleri...

      Sil
  9. yazını okuyunca pastel markasına ait hiç far, allık v.s. gibi ürün almadığımı fark ettim. Farların ışıltısı o kadar güzel ki aydınlatıcı işlevi bile görebilir. Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy mutlaka değerlendir markayı Lerzancım, çok başarılı...

      Sil
  10. pastelin ürünlerini özellikle far ve ojelerini seviyorum.aldıklarınında renkleri muhteşem.güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ablacım, ben de çok beğeniyorum, özellikle renk skalaları harika :)

      Sil
  11. Cok tatli renkler canim isiltili halini daha cok sevdim 😊

    YanıtlaSil
  12. hepsi birbirinden harika, güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  13. Pastelin aydınlatıcılarını kullandım bir süre gayet de memnundum uygun fiyatları da cabası yeniden alabilecegim ürünler oldu. Farlar da çok güzel görünüyor güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyatlı evet, aklım da şu son çıkan far paletlerinde, bi indirim zamanı edineceğim, çok teşekkürler :)

      Sil
  14. Renkler harika görünüyor ama :)
    https://beyazbegonvil.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Merhaba, blogunuzu ziyarete geldim. Benim blogumu yorum ve ziyaretinizle desteklerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  16. hımm,pek ilgilenmiyom ama iyi bir yılbaşı hediyesi olabilir..güle güle kullanın o zaman..✔😊

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...