Bak Bakalım Blogumda Var mı?

3 Aralık 2018 Pazartesi

Kontrol Yayıncılık- 6 Yaş ve Üzeri İşitsel Dikkat Seti

Zamanın hızına yetişmek pek mümkün değil. Daha dün kucağımdaki miniğim hızla büyüyor; büyüdükçe eğitim anlamında daha profesyonel ve evde daha verimli olabilmek adına sürekli yayınları takip etmeye ve eğitici-öğretici setleri edinmeye çalışıyoruz. 

Hem eğlendiren, hem de öğreten yayınlar ise öncelikli tercihimiz. Bir koca seti devirdikten sonra, görsel anlamda çok daha iyi olduğunu gözlemlediğimiz kızımız için bu kez işitsel anlamda da gelişmesine yardımcı olabilmesi adına farklı setler aramaya başladım. Kontrol Yayıncılık'ın 6-9 yaş İşitsel Dikkat Seti ise yeni edindiğimiz bir set oldu.
işitsel eğitim seti, eğitim, eğitim seti, kontrol yayıncılık, kitap, blog, blogger

12 adet kitap, 1 adet de soru kitapçığı ve 1 adet de 8 taşlı kontrol panelinden oluşan set, çocukların işitsel algı yeteneklerini artırıyor.
Dikkat kitaplarının hepsinde bu şekilde görseller bulunuyor. İlk dokuz kitaptaki oyunlar, soru kitapçığının içindeki açıklama ve soruların ebeveynler tarafından okunması yoluyla çözülüyor. Son üç kitapta ise kitaplara uygun ses kayıtları dinlenerek çözülüyor. Sete ait ses kayıtlarını ise www.kontrolyayincilik.com sitesinden dinleyebilir ve indirebilirsiniz. 
Sette bulunan 8 taşlı kontrol paneli ise set içerisinde yer alan oyunlar için hazırlanmış. Taşların bir yüzünde 1'den 8'e kadar rakamlar; diğer yüzünde ise cevap anahtarlarını oluşturan renkli desenler bulunuyor.
Sette yer alan kitaplar sayesinde çocukların işitsel hafızasının geliştirilmesi, fonolojik farkındalık yeteneğinin geliştirilmesi, dinleme ve odaklanma algılarını güçlendirmesi, ses bilgisini pekiştirmesi, zihinden işlem yapabilme ve duyulanı akılda tutabilme yeteneklerinin geliştirilmesi amaçlanıyor. Üzerinde çok emek verilmiş ve zekanın mantıkla birleştirilmesi yeteneğinin de gayet başarılı bir şekilde verildiği işitsel dikkat seti, şu an yayınevinin kendi sitesinde indirimli olarak satışta.

Eğlendirerek öğreten yayınlar arasındaki bu seti, kızım henüz 6 yaşında olmamasına rağmen büyük bir keyifle uyguluyor. Gelişimini haftalar geçtikçe daha net göreceğimizi düşünüyorum. Okul öğretmeniyle de bu konuyu görüştüğümde doğru bir karar vermiş olduğumu belirtmesi, beni de ayrıca mutlu etti. 

Sitede hemen her yaş ve belli bir odağa yönelik setler mevcut. Okul öncesi bu tarz eğitimlerin verilmesinden yana bir anne olarak, olumlu anlamda geliştireceğine inandığım bu seti incelemenizi öneririm.

Mutlu haftalar...



























12 yorum:

  1. Çok güzelmiş bu set, Rüz daha küçük ama aklımda olsun kesinlikle! Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimki de çok sevdi, Rüzrüz için erken daha, evet :)
      Öptüm seni...

      Sil
  2. Bu faydalı bilgilendirme için çok tesekkür ederim arkadaslarımızın çocuğunun bir kulagı isitmiyor gercekten faydalı olacagını düsünüyorum çok saolun böyle bir setin var oldugunu bile bilmiyordum sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O anlamda değil aslında bu setin kullanım amacı. İşitsel algının da artırılmasına yönelikti, sevgiler...

      Sil
  3. Hem eğlenceli hem eğitici..Ben de yaş gruplarına uygun buldukça alıyorum bu setlerden ):

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Yeşimcim, senin tavsiyelerini de öğrenmek isterim :)

      Sil
  4. Harikaymis canim ben de cocuklara bu tarz setler aldim hep 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar işe yarıyorlar, farketmişsindir Deryacım :)

      Sil
  5. set çok güzel
    kaliteli vakit geçirmek için kurtarıcı oluyor bu setler

    YanıtlaSil
  6. İçeriği çok güzel görünüyor. Ben de oğlum için temin edeceğim..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim, umuyorum siz de bizim gibi keyif alırsınız :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...