Bak Bakalım Blogumda Var mı?

19 Mart 2018 Pazartesi

Taze Bittiler- 88

Önceki aya nazaran daha az ürün bitmiş olmasına rağmen yine de uzun süredir benimle olan ürünlerle vedalaşmış olmam beni mutlu etti 88. Taze Bittiler yazımda. Başlayalım mı?

1- Revox Saç Dökülmesine Karşı Şampuan: Evet, bunu ben değil; eşim bitirdi. Babalar Günü'ne özel Revox'un gönderimi olan şampuan hakkında detaylı bir yayın yapamamıştım ancak, şimdi burada eşimin görüşlerini sizlerle de paylaşmış olayım. Eşimin kullandığı ilk 2 hafta boyunca şampuan, saç dökülmesini engelleyemedi ve saçlarını sertleştirdi. Ancak, üçüncü haftadan itibaren saçlarını yumuşatarak dökülmeyi azaltmaya başladı. Kokusunu ve yoğunluğunu beğenen eşime göre, birkaç kutu daha kullanmak gerekiyor tam anlamıyla doğru bilgi verebilmek için. O nedenle şampuanı yeniledik.
 
2- Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendili: Özellikle kuru ciltlere yönelik olan mendilleri geçtiğimiz ay, asıl cilt temizleme ürününden önce kullanarak makyajın kabasını aldım ve mendilleri bu şekilde tükettim. Hem kokusu hem de kullanım sonrası verdiği yumuşaklığı sevdim. Detaylar için başlığa tıklayabilirsiniz.
 
3- Refan Deo Roll-On- Oriental Gül: Uzunca bir süre kullanıp başka ürün denemeye başlamıştım. Şubat ayı içerisinde tekrar geri döndüğümde bitirdim. Terlemeyi önlemeden koku giderici bir ürün arayışındaysanız öneririm. Detaylar için başlığa lütfen.
 
4- Logona Organik Nar ve Q10 İçerikli El Kremi: Yoğun kıvamlı organik kremin ikinci ve sonuncu tüpünü bitirdim. Yapısı biraz kalınca olan kremi gün içerisinde sıklıkla kullanmanız gerek. Detaylar başlıkta...
5- İpek Sabun- Fırça Temizleyici: Sevgili İpek'in kendi elleriyle hazırladığı bu harika fırça temizleyici ile vedalaşıyorum. Bu kadar güzel ve hijyenik temizleyen, tamamen doğal bir ürün sanırım başka hiçbir yerde yoktur. İpek'in bu ve diğer ürünleriyle ilgili bir yazı yazmıştım, başlığa tıklayabilirsiniz.
 
6- Allymina Arrow Lashes Mascara: Katalogla satış yapan marka Allymina'nın rimelini çok severek kullanmıştım. Tek eksisi; kullanım süresinin kısalığı. Detaylar başlıkta. 
 
7- Avene Hydrating Serum: Özellikle kuru ve hassas ciltlere önerilen ürünü, kış döneminde bir süre kullandım. Cilde yoğun nem verme vaadinde bulunan üründen ne yazık ki pek verim alamadım.
8- Numune Boy Ürünler:
 Medik8 ürünleriyle ilgili detaylı yazımı sizlerle paylaşmıştım. Şu kadarcık köpük temizleyicinin yaklaşık 1,5 ay kullanmış olmam beni çok şaşırttı açıkçası.  Elbette ki çok memnun kaldım.
Yukarıdaki fotoğrafta yer alan ürünler ise beni yeterince memnun etti.
 
Bu aralar hem orijinal, hem de numune boy ürünlerle vedalaşıyor olmam beni gerçekten mutlu ediyor. Çekmecemde, 2018 yılında bitirmem gereken ürünleri kontrol ettiğimde çekmecenin ferahlamaya başladığını görmek inanılmaz motive edici ayrıca :)
 
Bakalım bu ayki çalışmam nasıl sonuçlanacak...
 
 
 

20 yorum:

  1. Beyond'un bu serisine bayılıyorum!! Avene'in bu serumu bana da bir şey ifade etmemişti :) yenilerini güle güle kullan İlknur'cum, bence güzel bir performans olmuş ^_^ sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyond'un, denediğim ürünlerini ben de çok beğendim Başakçım. Özellikle bir vücut losyonu var, muhteşem. Avene serum konusunda yalnız olmadığıma sevindim, sevgiler canım :)

      Sil
  2. Revox şampuan konusunda benim gibi düşünen biri dedim su su bende kullanıyorum şampuanı dökülmeyi engellemedi ancak ikinci hafta azalttı dökülmeyi yumuşattı ama sonrasında😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Aslıcım, demek ki ilk kullanımlar, şampuan ve saçın alışma dönemi oluyor :)

      Sil
  3. gelsin şimdi yeniler canım :)

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler İlknur’cum❤️ Bu sene ben de kendimce bir pp yapsam da pek başarılı değilim, hem iş yoğunluğum nedeniyle ne yazık ki cilt bakımımı yorgunluktan aksatıyorum hem de renkli kozmetiklerde geçen senelere kıyasla daha çabuk sıkılmaya başladım.
    Darısı çekmecendeki diğer ürünlerin başına diyorum. Kocaman sevgiler💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Blana'cım :) 2018'de bitirilecekler çekmecesi ve aylık hadi bit kutusu beni bir hayli motive etti :)
      Renkli kozmetik konusunda da yine bir atak yapıyorum sanıyorum bu yıl :) Bakalım...
      Sevgiler...

      Sil
  5. yenilerine sağlık canım o zaman....

    YanıtlaSil
  6. Avene ürünleri ne yazık ki vaatlerini yerine getirmiyor

    YanıtlaSil
  7. Gidenlere yer açılmış desene :))))

    YanıtlaSil
  8. Gelsin yeniler o zaman

    YanıtlaSil
  9. gelsin yeniler

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...