Bak Bakalım Blogumda Var mı?

22 Mart 2018 Perşembe

Kapüşonlu Pembe Pardesü

İnanılmaz kararsız havaya maruz durumdayız. Hal böyleyken, bir gün ince bir gün nispeten kalın kıyafetlerle geçiyor bu dönem.


Bu havalara inat, biraz içim açılsın diye pembe pardesümü sıklıkla kullanıyorum son günlerde.

Görür görmez modelini çok beğendiğim pembe pardesüyü, bedenini de bulunca sepete atma kararı çok kolay oldu. Fiyatının da çok uygun olduğunu gördüğümde kaçırmamak için hemen siparişimi tamamladım.
Alışverişim gerçekleştirdiğim site ise Zaful. Siparişlerimi en hızlı şekilde kargolayan ve sapasağlam paketle kargolamayı gerçekleştiren sitede hem tarzıma hem de bedenime uygun çok fazla ürün mevcut.
İçi gri renkteki ince eşofman kumaştan dikilmiş astarla pardesünün rengi çok uyumlu. Hem çıt-çıtlı hem de fermuarlı kıyafetin pembe kumaşı kesinlikle yağmur suyu geçirmeyen türden.
Belden büzgülü modeli sayesinde kilo alıp-verme durumlarında bile rahatlıkla kullanmaya devam edebileceğiniz pardesü, spor görünümüyle çok şık.


Kaliteli kumaşıyla da uzun süre kullanabileceğimi düşündüğüm ürünü mutlaka incelemenizi öneririm.










26 yorum:

  1. Kabanda açık renkleri ben de seviyorum. Genelde de öyle alırım. Bu da çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi, iç açan bir renk kapalı havalar inat ;)
      Çok teşekkürler :)

      Sil
  2. çok yakışmış canım iyi günlerde kullan ben de merak ettim bu siteyi nasıl ulaşabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ranacım, yazıdaki linklere tıklaman yeterli ;)

      Sil
  3. Pembe ve griyi hep yakıştırmışımdır birbirlerine..Tam da havasıymış,güle güle eskit :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Yeşimcim, o renk uyumuna ben de bayılıyorum :)

      Sil
  4. Ne kadar kullanışlı bir modelmiş, rengine de ayrıca bayıldım!!! Seyahatlerde çok pratik olur bir de :) Güle güle giy İlknur'cum, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Başakçım, görür görmez, benim olmalı dediğim bir tekstil ürünü bu gerçekten de :)
      Sevgiler canım :)

      Sil
  5. gerçekten şirin duruyor bu mevsimde zevkle kullanılır bence :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, bu aralar favori kıyafetlerimden ;)

      Sil
  6. benim en sevdiğim pembe tonu bu! çok güzelmiş bayıldım, güle güle giyin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Evrimcim, uzun zamandır pembe kıyafet kullanmamıştım ben de :)

      Sil
  7. Cokgüzel canim fiyati da cok uygunmus güle güle giy 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Deryacım, fiyatı gerçekten çok çok uygundu...
      Sevgiler :)

      Sil
  8. ben de çok severek giyiyorum. Sana da çok yakışmış tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa sen de mi kullanıyorsun bu ürünü? Görmedim sende bakayım bloğuna, güle güle kullanalım Lerzancım :)

      Sil
  9. Hava konusunda çok haklısın, gerçekten insan ne yapacağını şaşırıyor. Buda çok güzel bir alışveriş olmuş. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Yasemincim, kararsız havalardan hiç hazzetmiyorum :(
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. pembe gri uyumunu çok severim sana da çok yakışmış canım :)

    YanıtlaSil
  11. Pudra rengini daha çok seviyorum 😊

    YanıtlaSil
  12. Rengi harika güle güle giy canım...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...