Bak Bakalım Blogumda Var mı?

23 Ocak 2019 Çarşamba

Taze Bittiler - 97

Dalya demeye çok az kaldığını büyük bir mutlulukla farkettiğim Taze Bittiler serisinin yeni bir yazısını yazıyorum şu an büyük bir hevesle. Bir de ayın ortasında olmamıza rağmen bayağı bir ürünün de önümüzdeki ay içinde yazılacak olması, daha bir şevke gelmeme neden oldu :)


Aralık ayında yine evdeki ürünlerden tüketmişim. Pek yeni bişiyler aldığım söylenemez, birkaç parça renkli kozmetik dışında. Kendime yılbaşı hediyesi olarak ise kozmetik ürünü almadığımı belirteyim hemen, bu defa ciddi anlamda ihtiyaçlarımı tamamladım hediye anlamında.


Peki, geçtiğimiz ay hangi ürünlerle vedalaşmışım, hangilerini beğenmiş, hangileriyle ilgili fikirlerimde değişiklik olmuş inceleyelim mi birlikte?

1- HC Care Çift Fazlı Makyaj Temizleyicisi: Bugüne kadar denediğim her ürününü başarılı bulduğum marka HC Care'in çift fazlı makyaj temizleyicisi. Birçok pahalı markadan bile daha iyi, temizlemesi çok daha üstün. Detaylı yazımı okumak için başlığa tıklamanız yeterli.


2- HC Care Micellar Cleansing Water: Mis gibi bir temizleme ürünü daha ve yine HC Care'den. Kokusuz ve kolay temizlik sağlayan ürünle ilgili detaylı yazım için başlığa tıklayın.


3- Nays Collection Makyaj Temizleme Mendili: Kalın yapılı mendili, cildi gayet güzel arındırıyor ve sonrasında başka bir temizleme ürünü kullandığımda zaten mendilin yeterince iyi temizlediğini gözlemledim. Mendil ve Nays Collection'un diğer ürünleri için başlığa iliştirdiğim linkten yazımı okuyabilirsiniz.
4- The Humble Co. Diş Macunu: Organik ürün severlerin özellikle tercih edeceği bu diş macunu keskin nane kokusundan uzak, gayet başarılı bir performansa sahip ağız bakım ürünü. Bir bakın derim...

5- LRouge Deo Spray: Bitirdiğim ikinci kutu ancak bu defa pek beğenmediğim bir ürün oldu kendisi. Halbuki daha önceki kutuyu hem de yaz sezonunda kullandığımda çok başarılı bulmuşken bu defa özellikle ter kokusunu önleyememesi nedeniyle kalanı çöpe gitti.

6- Avene Güneş Sonrası Bakım Losyonu: Madem son kullanma tarihi yaklaşmış, ben de duş sonrası vücut losyonu olarak kullanayım deyip bitirdiğim ürünler arasında yerini aldı bu losyon. Nem vermesi, haliyle çok iyi. Sanki bu kış sezonunda ekstra iş gördü gibi geldi bana.

7- Organique Eternal Gold Kırışıklık Karşıtı Göz Çevresi Kremi: Yine içeriği temiz ve gözle görünür bir biçimde işe yaradığını gözlemlediğim bir ürünü bitirdim. Detaylı yorumlarım için başlığa tıklayabilirsiniz.
8- Markası silinmiş olan bu dudak kalemi kiremit kahve tonlarda ve yumuşacık yapısıyla bir dönem severek kullandığım ürünler arasında yerini aldı. Malum kahve tonları bu yıl çok moda ve ben de bu kalemle bol bol kahvelendim...


9- Le Petit Marseiliais Beyaz Şeftali ve Nektarin Özlü Sabun: Gratis'in "Herşey %50 İndirimli" kampanyası döneminde, sıra beklerken sağda solda bulup topladığım ürünler arasında edindiğim bir sabundu. Bu kadar güzel olduğunu bilseydim, o sıradan çıkıp mağazada bunu arardım...
10- Ve Numuneler:
Fotoğrafta bulunan hiçbir ürün hakkında olumsuz yorum yapamam. Jannsenn Kozmetik, zaten başarılı bulduğum bir markadır, Clinique'nin yüz yıkama jelini, erkek versiyonu olmasına rağmen kullandım ve özellikle kokusuna bayıldım, Dermokil kil maskesi, zaten maskede tercihim kilden yana, Lumene fondöten yapısını çok beğendiğim bir ürün oldu ve Organique, göz kremi yapı olarak güzeldi...




Sonuç olarak evden yine birkaç parçanın çıkmış olmasının beni rahatlattığı ve hemen hepsini de dibine kadar kullandığım için ziyan edilmeden tüketilen ürünlerden oluşan bir ayı kapatmış oldum.

Sizde durumlar nedir?
























38 yorum:

  1. Makyaj temizleme mendilleri cok pratik oluyor canim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Deryacım, özellikle bu marka favorim artık :)

      Sil
  2. Sac bakım ürünü çok bitiriyorum bu ara bide makyaj temizleyiciler tabi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj temizleyiciler bitmeden olmaz, rimel de fena gitmiyor sanki değil mi :)

      Sil
  3. Temizleme mendillerini çok severek kullanıyorum. pratikliği hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, çantada duruyor bazen, makyaj yaparken hata olursa kolayca temizliyorum ;)

      Sil
  4. haklısın, son kullanma tarihi gelmeden bir ürünü bitirmek beni de rahatlatıyor. Gelsin yerine yenileri :)

    YanıtlaSil
  5. Oooh az öz bitirmişsin gene miss gelsin yenileri gari ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az olsun, öz olsun. Bitsinler de yenilerine yer açılsın değil mi :)

      Sil
  6. Le Petit Mars. nin şeftalili duş jelinin kokusu efsane güzel gerçekten, sabunu da güzel demek ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabununa bayıldım, evet :) Elimdeki stoğu biraz daha azaltayım, hemen yenileyeceğim :)

      Sil
  7. baya ürün bitmiş HC makyaj temizleyicileri ve cilt bakımını ben de severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen ve Başağın hızına pek yetişemiyorum ama fena değil diyelim :) HC süper bir marka kesinlikle...

      Sil
  8. HC Care ürünlerini severek kullanıyorum, baya bir ürün bitmiş yeni bitenlerinden şimdiden birikmiş olmasına sevindim. Bende de baya bitenler birikti, bir yazıp temizlesem güzel olacak galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuyorum yazmışsındır İlkecim, ben de bakayım hemen sayfana :)

      Sil
  9. ahh bendeki durum neredeyse sıfır:)) hala kendi yaptığım kremi kullanıyorum.sadece ciddi anlamda aradığım iyi bir güneş kremi.daha önceki yazılarının birinde paylaşmıştın ve ben not almıştım.elimdeki bitince onu deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  10. hımm,humble co diş macunu daha yeni duydum,farklımış..bitenler çöpe,yenilerini güle güle kullanın o zaman..✔😊

    YanıtlaSil
  11. HC'nin misel suyu benim de şimdiye kadar kullandığım en başarılı misel su. Çift fazlısını denemedim ama, miseli böyleyse, çift fazlısı da güzeldir diye düşünüyorum. Temiz deo olarak MadamLa krem deodorant ve İpek Sabun Deopek'i tek geçerim! Başka da ürün almıyorum artık... Yenilerini güle güle kullan İlknur'cum, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HC konusunda sana kesinlikle katılıyorum Başakçım, şimdiye kullandığım hiçbir ürününden memnuniyetsizlik duymadım. Ben de elimdekiler bittiğinde İpek sabunun deosunu alacağım. Ne bitmez stoğum varmış arkadaş, kullan kullan bitmiyor. Bir de bu aralar bir şey almıyorum güya...

      Sil
  12. 100'e 3 kalmış ha gayret :))) Benim daha 1'im bile yok :)))) Bitenleri biriktirmeme gibi bir alışkanlıktan sanırım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir başladım, pir başladım Yeşimcim :) Bitenleri hemen atamıyorum, illa seriye ekleyeceğim onları :)

      Sil
  13. yıllardır blog yazısı yazıyorum ama hiç bitenler yazısı yazmadım :)) çünkü biteni saklamayı unutuyorum :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama eminim senin de çok ürünün bitiyordur :)

      Sil
  14. sayfanızı yeni keşfettim ve yazılarınız çok hoşuma gitti inşallah uzun yıllar paylaşımlarınıza devam edersiniz ^_^ sayfama da beklerim profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Umuyorum ben de uzun yıllar devam edeceğim :)

      Sil
    2. diş pastası diye bir şey varmış hiç kullandımız mı yine diş macunu gibi birşeymiş

      Sil
    3. Evet, kullandım :)
      Okumanız için de linki buraya bırakıyorum :)
      http://www.sihirlimavi.com/2013/10/fe-beyazlatc-dis-pastas.html

      Sil
  15. Sitenizi yeni fark ettim...İnsana davet sitesine de beklerim, blog ailesi olarak daha çok geniş kitlelere yayılmak bizim elimizde...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  16. Yine çekmecelerin boşalmış :) Birçok ürünü kullandım bende ,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yahu Yasemincim, kullan kullan bitmiyor, tükemetemedim tam istediğim gibi :(
      Sevgiler canım...

      Sil
  17. hc care ürünlerini ben çok severek kullanıyorum :)
    makyaj temizleme mendilleri ne kadar pratikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her iki ürün bundan sonra mutlaka alacaklarım listesindeler Burcucum, çok teşekkürler :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...