Bak Bakalım Blogumda Var mı?

17 Eylül 2018 Pazartesi

Taze Bittiler- 93

Tam 7 hafta sonra "dalya" diyeceğim ve blogumu açtığım günden beri keyifle yazdığım "Taze Bittiler" serisinde bir yeni yazı daha yayınlıyorum şimdi.

Ağustos ayı ve dolayısıyla bizim için tatil ayı olduğundan daha çok bakım ürünleriyle vedalaştığım bu ayı hadi gelin hep birlikte inceleyelim...
1- Benri Aseton: Koyu renk ojeleri çıkarmada ciddi anlamda başarılı bulduğum asetonu tatilde bitirdim. Sürekli yedekte bulundurduğum ürünü, Gratis'lerde bulabilirsiniz.


2- Bioderma ABCDerm Temizleyici Köpük Jel: Kızım için çok severek kullandığım jel, hem şampuan, hem de duş jeli olarak kullanılabiliyor. Dolayısıyla pratik ve işlevsel. Göz yakmadığını da gözlemlediğim ürün, elimdekiler bittiğinde mutlaka yenilenecek.


3- Saloon Egzotik Çiçek Duş Jeli: Yine tatilde bol bol kullanılarak tüketilen ürünlerimden birisi. Saloon duş jelleri içerisinde kokusuyla favorim olan jel, market ürünleri arasında. Dolayısıyla iyi temizlik sağlıyor ancak kokusu kalıcı değil.

4- TTO Thermal Ağız Spreyi: Ağız bakımı konusunda hassasiyetim fazla. Bu ürünü de sabahları birkaç fıs kullanarak bitirdim. Marka ve ürünler hakkında detaylı yorumlarımı bu yazımda sizlerle paylaşmıştım.
5- Farmasi Sun Güneş Koruyucu SPF30: İkincisini bitirdiğim ürünü, deniz tatilimizde kullanıp elimdeki son Farmasi koruyucuyu da tüketmiş oldum. Çabuk emilen ve koruyuculuğunu iyi bulduğum ürünle ilgili detaylı yorumlarım için başlığa tıklayın.

6- Procsin Aqua Bio Temizleme Suyu: Diğer misel sulara göre biraz; ama çok az yapışkanlık hissi veren ürün, cildi makyaj ve kirden gayet güzel arındırıyor. Bayağı büyük gramajlı ambalajında da yaklaşık 2,5 ay gibi bir sürede tükettiğim suyu denemenizi öneririm.

7- Akat Gardi Deodorant: Ben temizlemeye çalıştıkça çekmece-dolaplardan çıkan ürünlerle boğuşmaya devam ediyorum. Ne zaman ve nereden aldığımı bilemediğim bir sürü deodorantı harıl harıl kullanıp tüketmekle meşgulüm bu aralar. Kokusunu beğendiğim ürün, nerede satılır bilmiyorum ama koruyuculuğunu yaz sezonunda bile yeterli bulmuştum.

8- Benri Oje Kurutucu Sprey: Küçücük ambalajına rağmen çok uzun süre kullanabildiğim spreyin performansını çok beğendim. Elimdeki oje kurutucular bittiğine göre yenisini edinebilirim.

9- Essie Oje- Meet Me At Sunset: Yapısını ve rengini çok beğendiğim ojeyi, genelde ve nedense yaz tatillerimde kullanmayı tercih ettim. Yanık tende müthiş duran ve rengi patlayan ojem nihayet bu yaz tatilimde bitti.


10- L'Rouge Deo Spray: Alüminyum ve paraben içermeyen sprey arayışında olanlar için çok başarılı olarak nitelendirebileceğim ürün, yaz sıcaklarında pek yeterli gelmiyor. Gün içerisinde tazelemek gerekiyor. Ancak kış döneminde tam bir kurtarıcı. Mutlaka deneyin derim.

11- Ceradolin Yağ Bazlı Nemlendirici Losyon: Deniz ve güneş sonrası kuruyan cildim için kullandığım ve dibinde kaldığını farkettiğimde üzüldüğüm losyon, resmen ilaç gibi geldi. Bu ürün bittikten sonra başka ürünler kullandım ama cildim hala kendini toparlayamadı ama önümüzdeki yaza mutlaka bu üründen edineceğim.

12- Anne Nature El, Yüz ve Vücut İçin Yoğun Nemlendirici Balsam: Harika kokulu bu krem bence inanılmaz. Ciddi anlamda nemlendirici etkili krem tüm vücut için uygulanabiliyor. Hem anne hem de bebekler için bile kullanılabilecek krem, cildin hassasiyetine rağmen olumlu anlamda süper etki sağlıyor. Özellikle kış mevsimi için mutlaka edinin derim.
13- Prozinc Kinoa Özlü Şampuan: Yanlış hatırlamıyorsam her saç tipine uygun olan şampuan güzel kokulu ve etkili ürünler arasında. Diğer ürünlerinden oluşan set halinde, bir yazımda sizlerle detayları paylaşacağım.


14- İpek Sabun- Duş Kesesi: İpek Sabun'la ilgili detaylı yazımı sizlerle paylaşmıştım. Sevgili İpek, geçtiğimiz yıl düzenlediğim etkinliğimde, hemen hergün yenilediği ürünleriyle bizleri buluşturmuştu. Tamamen sağlıklı ürünlerini, özellikle kızım için kullanıyorum. Ne bir alerjik reaksiyon, ne de bir sorun yaşamadık hiç. Gönül rahatlığıyla İpeğin kapısını çalabilirsiniz ;)

15- Lacinia Kahveli Sabun: Sevgili Ümran'ın etkinliğimde tanıştığım marka Lacinia'nın kahveli sabunu, yine tatilde kullanıp bitirdiklerimiz arasında. Kahve kokusuna bayılan bir aile olarak, elbette severek kullandık.





16- Remolent Ardıç Sabunu: Ağustos ayı içerisinde, yarılanıp bir kenarda beklemeye aldığım bu sabunu da bitirdim. Terlemeyi önleme vaadindeki sabun, doğal sabun kokusunda ve çabuk bitmeyen yapıda. Cilt sorunları için de önerilen ürün aklınızda bulunsun ;)

23 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Cosmohome indiriminden birkaç parça yakalmıştım, geldiler yani Ümrancım ;)

      Sil
  2. Saloon yenı goruyorum değişik bır marka duj jelınde :D Ceradolın favorım benımde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce sıvı el sabunlarından kullanmıştım ben de, ürün skalasını genişletmişler sanırım :)

      Sil
  3. baya ürün bitmiş. benim de sevdiklerim var içlerinde darısı diğer aylara artık .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ay biraz yavaş ilerliyorum, bir sürü yeni ürün açmış olmamdan sanırım :)

      Sil
  4. Ooooh mis gibi bir sürü ürün bitmiş harika!!! Saloon Egzotik Çiçekler bende de bitmek üzere, bu ayın bitenler yazısında görürsün muhtemelen. Bunun kokusunu ben de pek seviyorum, ama favorim beyaz sabunlu. Ceradolin losyon da kesinlikle şahane bir ürün! Benri'nin bu minnak şişesine ben de bayılmıştım, ama büyüğünü aldığımda performansı hiç beklediğim gibi çıkmadı :( Yenilerini güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz sabunlu olanın kokusu bana biraz yapay geldi Başakçım, ama genel olarak iyi jeller. Ceradolin stoğumu bitirmiş bulunmaktayım, elimdekiler bittiğinde, ki yakın zamanda bitecekler, hemen buna döneceğim tekrar, sevgiler canım :)

      Sil
  5. Kahveli sabunu ilk defa duydum..Kokusu buraya kadar geldi mübarek,canım kahve çekti nedense..😀 Ardıç sabunu ilgimi çekti,güzel bişeye benziyo..✔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birçok markanın var aslında kahveli sabunu, denk gelmemişsiniz sanırım...

      Sil
  6. Ooo, ne güzel ürünler bunlar, madem bitmişler yenilerini şimdiden güle güle kullan canım.
    Bu arada kahveli sabun ilk kez gördüm, kahverengi renkte. :))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler tatlım, aslında var birçok markanın kahveli sabunu ama denk gelmemişsin demek ki, sevgiler...

      Sil
  7. Bu yaz tatilinde ne çok ara verdim ben de,o geldi aklıma :))))) Akat deodorantı okurken seninle aynı şeyi düşündüm.Bir ara çok kullanırdım şimdi kolay ulaşılmıyor nedense...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, tatil dönemi ve yaz sezonu ister istemez etkiliyor biz bloggerları. E ama tatil bizim de hakkımız diyorum ;)
      Akat Gardinin saç spreylerini görüyorum ben daha çok, deodorantları kaldırılmış olabilir...

      Sil
  8. ceradolin içlerinde favorim çok fazla kullandım elimde ürün olmasa gene alabileceğim bir ürün

    YanıtlaSil
  9. Benri asetonu ve farmasi güneş koruyucuyu beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, canım Benri'yi sıklıkla stokluyorum ben de :)

      Sil
  10. ah yaz gelse deee denize girseeek :)

    YanıtlaSil
  11. Oo neler bitirmissin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçtiğimiz ay bayağı bitti bişiyler canım :)

      Sil
  12. Maşallah sana...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...