Bak Bakalım Blogumda Var mı?

30 Kasım 2016 Çarşamba

Essie Oje- Meet Me At Sunset

Günün yazısı, yazın son demlerinde kullanmaya başladığım Essie Oje ile ilgili.
essie, oje, kırmızı, blog, blogger, kemer, antalya, kokulu taş

Her tende çok çok güzel duracağına inandığım, capcanlı ve cıvıl cıvıl bir tona sahip ojeyi gördüğümde, beğenmemem pek mümkün olmamıştı elbette.

Sanıyorum oje koleksiyonum içerisinde "en pahalısı" olan bu kırmızıyı gerçekten çok severek kullanıyorum. Birçok ojeye nazaran ilk katta rengini veren, kalıcılığı yüksek, çıkarması kolay ve temizlendiğinde tırnağı boyamayan yapısını, elbette çok sevdim.
essie, oje, kırmızı, blog, blogger, kemer, antalya, kokulu taş
Kullandığım süre boyunca ne renginden ne de canlılığından hiçbirşey kaybetmeyen ojenin bu başarı gerçekten takdire şayan. Düşünsenize, bazı ojeler sürdüğünüz gün soyuluyorken bu oje hem uzun süre soyulmadan ve bozulmadan tırnaklarınızda kalıyor.
Serilerinde yer alan ojelerin isimleri ise ayrı bir keyifli. Mesela bu harika kırmızıyı "Meet Me At Sunset"  ismiyle taçlandırmışlar...

Bu arada Essie marka ojelerin, formaldehit, toluren ve fitalat gibi zararlı maddeler içermediğini de hemen belirtmiş olayım. Tırnak bakımı ve kozmetiği alanında çok başarılı bir marka olan Essie ojelerin fiyatı 30,00 TL civarı.

Sizin en sevdiğiniz oje markası nedir? Peki bir ojeye en çok ne kadar ücret ödersiniz?




18 yorum:

  1. daha pahalı ojelerim var gerçi benim essie gitmeden de baya bir oje almıştım bu renk de çok güzel mesela.. essienin gitmesi kötü oldu bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Audrey, ojelerin renk ve yapıları çok güzel...

      Sil
  2. tam yazlık bir renkmiş çok yakışmış sana canım görüşmek dileğiyle öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, ben de öpüyorum :)

      Sil
  3. Essie'lerin yapısı gerçekten mükemmel ve pahalı olmasına rağmen buna değiyor bana kalırsa... renk çok güzelmiş, güle güle sür! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım, çok teşekkürler sevgiler...

      Sil
  4. Essie ojeleri ben de çok seviyorum😊 Sendekinin rengi çok güzelmiş, en sevdiğim tonlar😍 Güle güle kullan, sevgilerimle...❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Blanacım, bu rengi ben de çok seviyorum artık tekrar kullanma zamanı, sevgiler...

      Sil
  5. Rengi cok hos gercekten güle güle kullanin burda da fiyati 8-9 euro bu marka ojeler bu sebeple hic satin almadim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Esracım :) Ben de denemek istedim, çok beğendim :)

      Sil
  6. Fiyatı cok pahalı bir oje için ama rengi baya güzel :)

    YanıtlaSil
  7. markadan daha önce hiç oje denemedim ama denk gelirsem kesinlikle alacağım. netten araştırırken iki tane rengine hayran kalmıştım, biri bebe mavisi ile gök mavisi arasında bir ton, diğeri de tek katta bile rengini verdiği söylenen bir somon pembeydi. bu da harika bir renkmiş, yazları kullanmayı sevdğim tonlardan =) güle güle kullanın =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, yılın moda renkleriydi onlar :)
      Çok teşekkürler :)

      Sil
  8. Bu ton bana hiiç gitmiyor, sende beğendim. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esmerlere daha çok giden bir renk evet, teşekkürler canım :)

      Sil
  9. Hiç dayanamıyorum bu tonlarda ojelere!!! :) Bayıldım rengine ama fiyatı da pek pahalıymış. Gerçi o içerik hak ediyor o fiyatı ama daha uygun olabilir miydi diye de düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı pek uygun olmaz Dilekçim, olsa olsa yurtdışında indirim zamanı olur, o da bizi bulmaz :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...