Bak Bakalım Blogumda Var mı?

25 Eylül 2018 Salı

Trend Kokunu Sen Seç: XO Parfüm

Haftanın ikinci günü, keyifli moduma eşlik etmesi için birbirinden güzel ve enerjik ambalajlarıyla beni ekstra mutlu eden deodorantlar hakkında paylaşımda olacağım bugün.




"Senin Kokun" ve "Seni Anlatır" sloganıyla müthiş enerjik ve herkesin tarzına uygun seçenekleriyle hayatımıza bir anda giren deodorantlar,  XO Parfüm markasına ait. Yıllar önce de kullandığım markanın bu kez deodorantlarını hem de tam mevsiminde denemişken yorumlarımı da bloguma eklemiş olayım.

Şık bir kutu içerisinde sunulan deodorantların ortak özelliği; deodorantların alüminyum ve pudra içermiyor olmaları. Kıyafetlerde iz bırakmayan deodorantlar, ambalaj olarak da gerçekten çok güzel görünüyor.
Peki bu deodorantlardan hangisini kimler seçmeli?


Eğer çiçeksi ve meyvemsi kokulardan hoşlanıyorsanız, Pink Paradise tam size göre.
Temiz ve ferah kokulardan hoşlanıyorsanız Aqua Joy sizin için en uygun tercih olacaktır.
İçinizi baymayan, tazeleyici ve temiz koku arayışındaysanız  Ocean Fresh sizin için.
Meyvemsi ve şekerli koku arayışında olanların seveceği deodorant ise Sweet Tropical.
Romantik kokulardan hoşlananların tercih etmesini önereceğim ürün ise Olivia.
Ve son olarak, egzotik-kadınsı koku severler Nice Girl'ü çok beğenecektir.

Gün içerisinde sadece 2 kez kullandığımda yeterli gelen deodorantlar, terlemeyi önleme konusunda da başarılı. Kozmetik marketlerde ve birçok marketin raflarında yerini alan deodorantlara şans vermenizi öneririm.

Peki, hangi koku sizi anlatır?













18 yorum:

  1. Grip olmuşum galiba,şu an koku alamıyorum..😀 Favorim deniz esintisine benzer (ocean fressh)..✔Güle güle kullanın..🙂

    YanıtlaSil
  2. Deodorantlarda beni en çok ilgilendiren nokta, alüminyum ve alkol içerip içermediği :) Koku kısmı daha sonra geliyor. Bu deodorantların ambalajları da çok tatlı duruyor ama sanırım alüminyum içeriyor, öyle değil mi? İçermiyorsa denemeyi düşüneiblirim kesinlikle. Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alüminyum ve pudra içermiyor Başakçım, Gratiste gördüm, orada bi kokularına bak derim ;)

      Sil
  3. Gördumde denemedım guzel degıldır dıyerekten, hangısı guzel sence kalıcımı ki oda onemlı bırcok deo nun kokusu fıss cunkü .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeni öneririm tatlım, 5-6 saat kalıcılığı var, bence yeterli ;)

      Sil
  4. Ben oyumu içimi baymayan ve romantik kokudan yana kullanıyorum. :)
    Güle güle kullan canım. Çok teşekkürler bilgilendirdiğin için. :)

    YanıtlaSil
  5. aaa ambalajları çok güzelmiş gerçekten:)

    YanıtlaSil
  6. Reklam sanırım değil mi? :)
    Ben de beklerim bloga, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanıtım ürünü, görüşlerim objektif elbette :)
      Bakayım tabii...

      Sil
  7. Ne tatlilar ilk kez görüyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, benim de bildiğim kadarıyla yeni ürünler Deryacım :)

      Sil
  8. ben bunlara bayıldım...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...