Bak Bakalım Blogumda Var mı?

26 Eylül 2018 Çarşamba

Hardal Sarısı- Kuşaklı Elbise

Bu sezon, gardrobumda biraz değişiklik yapmaya karar verdim. Bu değişiklik sırasında da renkler, kumaşlar, tarz olarak beden tipime uygun, kendimi iyi hissedeceğim parçalar olmasına daha bir dikkat ediyorum.

Genel olarak elbiseleri "rahat" ve "giy-çık" tarzında seçsem de bu defa biraz daha şık ve birkaç detayla kendimi daha iyi hissedebileceğimi düşündüğüm renklerle birleştirmek hoşuma gitti. Bu anlamda, belki de ilk kez gardrobumda hardal sarısı rengini kullandım.

Dresshead sitesinden seçtiğim elbisem, tam bahar ve yaz sezonuna uygun tarzda. Boyun kısmında fırfır detayları bulunan elbise pileli.
Kuşağı sayesinde istediğiniz şekilde dar ya da geniş kullanabileceğiniz model, bu anlamda 36 bedenden 44 bedene kadar rahatlıkla kullanılabilecek türden.
Hardal sarısını başka hangi renklerle kullanabileceğimi düşündüğümde ilk aklıma gelen renk taba oldu. Tam da sonbaharın, artık son güneşli günlerini yaşarken, serin havalara bu kombinimle "Merhaba" demek hoş oldu.
Jean ceketle kombinlediğimde, elbiseyi hem spor hem de şık bir görünüme bürümüş oldum. Bu arada elbisenin fiyatını gördüğünüzde çok şaşıracağınıza da eminim :)

Sizler nasıl buldunuz elbiseyi, peki bu renk bana yakışmış mı?



25 yorum:

  1. Çok yakışmış güle güle giy:) sarıııı laciveeertt:))))
    fiyatı yanlış görmediysem yaklaşık 6 dolar oha valla hakikaten şahane...iyiymiş...biz de ülkemizde bu fiyatlarda giysi istiyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, döviz kurunda da düşüş yaşanıyorken iyi bir alışveriş değil mi :)

      Sil
  2. Hardal sarısına bayılırım! Kot ceket ve süet botlarla kombini de çok şık olmuş. Güle güle giy İlknur'cum, çok öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Başakçım, ben de sevdim bu kombini, öpüldün ;)

      Sil
  3. en en sevdiğim tonlardan biridir hardal sarısı ki bizim gibi buğday tenlilere efsane olur sana da nasıl yakışmış anlatamam!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi Ümrancım, ben de artık daha rahatım bu konuda, sevgiler :)

      Sil
  4. Ben bu tür ceket-elbise kombinlerini çook severim, her zamanki gibi size de çok yakışmış. Elbisenin boyun detayını da ayrı sevdim, çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Kübracım güzel sözlerin için :) Boyun detayı çok şık kesinlikle ;)

      Sil
  5. kot ceketle çok hoş durmuş bence güzel bir renk...

    YanıtlaSil
  6. 36,46 lira (şimdi baktım 😁),fiyat geçekten iyiymiş..tekstilde çalışmıştım ama modadan pek anladığım söylenemez..kahverengi çanta ve bot ile mini bluejean ceketin yanına hardal sarısı elbise iyi gitmiş gibi gözüküyo..modadan anlamayan bir erkeğin görüşü..😁 Güle güle giyin efenim..✔🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de gayet objektif bir yorum olmuş, teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Sarı rengı hıc sevmem kıyafette abloşuum ama sana pek çook çok bi yakışmış :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler tatlım, fena durmamaış ben de fotoğraflara bakınca farkettim :)

      Sil
  8. Seni görünce içim ısındı.Ankara'da hava değişmedi galiba hala.İstanbul'da kışlıkları çıkarttık biz yahu :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar biraz daha ısındı hava Yeşimcim, İstanbul'da düzelme yok mu?

      Sil
    2. Bu sabah yağmurla uyandım şimdi güneşle ısınıyorum akşama Allah Kerim :))))

      Sil
  9. Çok yakışmış, güle güle giyin. Bu senenin moda rengi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bu yıl da rengarenk olacağız :)

      Sil
  10. Harika bir kombin olmuş, ayrıca güzele ne yakışmaz harika görünüyorsun İlknurcum :)

    YanıtlaSil
  11. Cok yakismis canim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deryacım, ben de beğendim bu rengi :)

      Sil
  12. Çok güzeldin çok...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...