Bak Bakalım Blogumda Var mı?

24 Eylül 2018 Pazartesi

Siyah&Beyaz Uyumu

Hepinize mutlu haftalar. Çok çabuk geçen, dolu dolu bir haftasonu yaşadım. Kararsız havalara uygun kıyafetlerimi dolabımdan çıkardım, ütü işini bitirdim, ayakkabı ve bootiler vestiyerde yerini aldı, çekmece-dolap temizliği yapıldı, ki bu bence kafamı müthiş rahatlatan bir iş benim için, takı dolabım yeniden düzenlendi, çantalar ayrıldı-yenilendi...Ufaklığın ateşi yükselmeseydi sanırım daha çook şeyler halledecektim.

Herneyse... Cumartesi günü katıldığım Next Level AVM'de yer alan Loccitane mağazasında gerçekleşen  #iyilikbulaşıdır etkinliğinde sevgili Ayşe Arman ile #iyilikkolyeleri için biraraya geldik. Bu arada hemen belirteyim; Ayşe Arman'ın kendi elleriyle hazırladığı birbirinden güzel kolyeleri tüm Loccitane mağazalarından satın alarak siz de yardım etmenin keyfini çıkarabilirsiniz.
Gelelim cumartesi günü, sözkonusu etkinlikte giydiğim kombinime...
 
Yine çok sevdiğim siyah-beyaz uyumunu; bu defa beyaz askı detaylı siyah bluz ve beyaz skinny jean ile yakalamak istedim. Görür görmez bayılarak sepete attığım bluz Dresslily'den. Sevgili arkadaşım Nilgün'ün etkinliğinde hediye edilen zigzag desenli clutch ise  @biclutch 'tan.
....
Etek kısmı verev kesim olan siyah bluzun askı detayına bayıldım. Arkası fermuarlı bluzun, mor ve kırmızı da olmak üzere 2 rengi daha bulunuyor, ancak bu modele en çok siyahı yakıştırdığım için tercihim bu şekilde oldu.
Terliklerime gelince...
Dresshead sitesinde yaz sezonunda sıklıkla kullanabileceğimi düşündüğüm beyaz terlikler, birçok kişinin beğenisini kazandı.
Topuk kısmı cam detaylı beyaz terliğin siyah ve kırmızı renkleri de mevcut. Platform tabanlı; ancak inanılmaz rahat kullanıyorum ben bu terliği. Derisi yumuşacık bu terliklerden gözünüz korkmasın. Bir de; genelde yurtdışından alışveriş yaparken, özellikle Uzakdoğu alışveriş sitelerinde, ayakkabı için 1 numara büyük tercih ederdim. Ancak, bu defa ayak numaramı seçtiğim halde hiçbir sorun yaşamadım. Sanırım bunda, ayak ölçüsünü numara yerine ayak uzunluğuna göre seçmek daha doğru bir tercih yapmanızı sağlayabilir.
Hepinize mutlu bir hafta diliyorum...



19 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, benim de favori parçalarım arasına girdi ;)

      Sil
  2. Siyah-beyaz çok yakışıyor gerçekten de, çanta harika olmuş, çok yakışmış hepsi, o topuklarla yürümek işte mümkün değil yapamam:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ama gerçekten gözünde büyütme topuk olayını. İnanılmaz rahatlar ;)

      Sil
  3. Gecmis olsun canim. Kiyafetine bayildim cok yakismis. Ayrica kolyeler de cok güzel 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Deryacım, beğenmene sevindim :)

      Sil
  4. mükemmel bir kombin olmuş canım, bluz ve clutch uyumu harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Esracım, tesadüfen uyumlu clucth da evde varmış :)

      Sil
  5. Çok çok şık olmussun zaten beşiktaslıyım ne gıysen yakıstırırım beğenırım,aksı mumkun değil :)) ben maşallah bayıldım ama !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, ne güzel sözler bunlar :)

      Sil
  6. Kombin çok güzel olmuş, çantanın deseniyle bluzun asimetrik kesimini de birbirine çok yakıştırdım :) Hepsini güle güle giy/kullan. Ufaklığa da çok geçmiş olsun! Çok öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Başakçım, kız düzeliyor şükür :)
      Kıyafeti ben de çok beğendim gerçekten, çok zorlamadı da beni seçim yaparken, öptüm seni :)

      Sil
  7. bence de yakışmış,güle güle kullanın efenim..✔🙂

    YanıtlaSil
  8. bütün olarak çok güzel ama ayakkabılara ayrı bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi, ben de çok beğenerek aldım siteden, teşekkürler :)

      Sil
  9. Nasıl güzel bir kombin ve nasıl güzel bir kadın...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...