Bak Bakalım Blogumda Var mı?

25 Eylül 2015 Cuma

Gratis'le Guzel Bak Kendine ve Seyahat Boy Urunler

Geçtiğimiz haftalarda guzelbakkendine.com yayın hayatına başladı, hepiniz biliyorsunuz. Gratis önderliğinde ve inanılmaz ilgi gören sitede, biz bloggerlar için de açılan bölümde yayınlarımızı takip edebilirsiniz. Son yazım; Essence All About Matt-Yağ Kontrolü Sağlayan Makyaj Bazı hakkında.

Gratis, bunu kutlamak ve biz bloggerları da haberdar etmiş ve bu güzel haberi, denememiz için seyahat boy ürünler göndererek bildirmişti.

Özellikle de seyahatlerimizde kullanabileceğimiz gramajlarda günlük kullanabileceğimiz ürünleri denedim ve şu anda devam eden seyahatimde de kullanmaya devam ediyorum.

İşte bu güzellikler hakkındaki yorumlarımı paylaşıcam bugün sizlerle.

1- Fraternikus Papatya Özlü El Kremi: Günlük kullanım için yeterli bir krem. Hafif papatya kokusu ve çabuk emilmesiyle sevdiğim kremlerden oldu.

2- Benri Oje Kurutucu Sprey: Tatilde yanıma aldığım, şirin ambalajıyla kurtarıcı ürünlerden. Birkaç kat oje sürdükten sonra biraz beklemek ve ardından spreyi tırnaklara uygulamakta fayda var.
3- Fraternikus Kolonya(Çeşme Limonu): Bu kolonya özellikle eşimin favorisi. İnanılmaz ferah ve genzinizi yakmayan kokusu var.
4- Benri Oje Çıkarıcı: Bu oje çıkarıcıyı ofise koydum. Koyu renk de dahil, ojeleri zorlamadan çıkarıyor. Zaten Benri'nin oje çıkarıcı ürünlerini genel olarak beğeniyorum.
5- Benri Kulak Temizleme Çubuğu: Her ne kadar kulak temizleme çubuğu olsa da çok amaçlı kullanıyorum ben bu çubukları. Pamuğunun yumuşak dokulu olmasını seviyorum.

*Basın ürünleridir.





8 yorum:

  1. oje kurutucu spreye aşığım resmen :)

    YanıtlaSil
  2. AA yazılarını artık ordanda takip edeceğim hayırlı olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok aktif olamadım orada canım, paylaşımlarımı artırmam gerek :(

      Sil
  3. Benri'nin oje çıkarıcısını özellikle merak ediyorum.
    Güle güle kullan canım ürünleri. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyu renkler için olanını şiddetle öneririm :))

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...