Bak Bakalım Blogumda Var mı?

5 Kasım 2014 Çarşamba

Organique Peel Off- Yosun Maskesi

Cilt bakımına önem verdiğimi düzenli okuycularım artık biliyordur. Bunun yanısıra yeni ürünler deneyimlemeyi sevdiğimi de...

Geçtiğimiz aylarda doğal kozmetik sektöründe faaliyet gösteren Organique Kozmetik ile tanıştım. Polonya menşeili marka; yüz, vücut bakımı ve SPA grubu ürünlerinden oluşuyor. Marka; "Güvenli Formül" olarak bilinen Paraben, silikon, parafin, SLS, boya ve alkol gibi onlarca zararlı içerikten uzak formülle üretiliyor. Üretim sırasında hayvansal ürün kullanılmıyor ve ürünler hayvanlar üzerinde test edilmiyor.

Markanın, denediğim ürünleri ise Peel-Off Yosun maskesi, kil maskesi, serum ve nemlendirici.


Öncelikle, iyice temizlediğim cildime suyla karıştırdığım kili, macun kıvamında hazırlayıp göz çevresi hariç tüm yüzüme sürdüm ve 10-15 dk. kadar cildimde beklettim. Kili cilt bakımında kullanmayı çok severim. Bu ürün de bende aksi fikir oluştrmadı.



Cildi derinlemesine temizlemeye ve gözenekleri açmaya yarayan bu işlemin ardından, kuru-karma ve lekeli cildime "Kızılcık serumu"nu uyguladım. Hoş kokulu serumun cilt tarafından emilmesini sağladıktan sonra ise yosun maskesini hazırladım.


Papaya özlü bu yosun maskesini biraz suyla karıştırdım ve topaklanmasını önlemek için iyice karıştırdım ve hemen cildime uyguladım. 10-12 dk. kadar cildimde beklettim.

4-5 kullanımlık bu toz maske, suyla temas ettikten sonra müthiş hızlı bir şekilde kurumaya başlıyor, dolayısıyla hazırlarken elinizi çabuk tutmalısınız. Maskeyi, cildinizde bekletirken de kurumaya başlıyor. Kalın bir tabaka halinde uyguladığınız maskeyi, soyarak rahatlıkla çıkarıyorsunuz. Kötü bir kokusu yok. En önemlisi, yaptığınız bu bakım sonrası cilt rengimin açıldığını ve parlak bir görünüme kavuştuğunu rahatlıkla söyleyebilirim.

Ardından, 2 kullanımlık anti-akne kremini cildime sürdüm ama açıkçası bakım sonrası cildime olumlu ya da olumsuz herhangi bir etkisi olmadı.

Cildinizi korumanız ve makyajınızın iyi durması için cilt temizliği ve bakımının şart olduğunu tekrar hatırlatmakta fayda var. Temiz içerikli, cildi rahatlatan ve iyi bakım yapan ürün arayışındaysanız, bu markaya ve ürünlerine şans vermenizi öneririm.

* Basın ürünüdür. Görüşlerim kişisel ve objektiftir.


4 yorum:

  1. Papaya özlü yosun maskesini alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al canım, cildi rahatlatıyor gerçekten de ;)

      Sil
  2. bu kilden alışverişimde bana da yollamışlar, hemen deneyeyim :)

    YanıtlaSil
  3. Mutlaka dene kitten. Eğer bu markaysa, kili yüzünde ıslak tutmaya çalış olur mu?
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...