Bak Bakalım Blogumda Var mı?

12 Kasım 2014 Çarşamba

Gratis Alışverişim

Önceki hafta %40 + %10 gibi gayet güzel bir indirimle 200. şubesinin açılışını yapan Gratis'in indirimine pek tabii ben de kayıtsız kalamadım. Ankara'daki Forum Outlet Center'da da diğer şubelerde olduğu gibi çok fazla ürün kalmamıştı. Kaptığım ürünlerin son ürünler olması da beni ayrıca mutlu etti. Bakalım neler almışım


Oral- B Pro-Expert Ağız Çalkalama Suyu: Ağız bakımı için farklı markalar da olsa mutlaka aldığım üründür. Bunu ilk defa deneyeceğim.

Dove Men Care Stick Deodorant: Eşimin favorisi. Gratis indirimine o da kayıtsız kalamadı.

EST Çeşme Limonu Kolonyası: Eşim, işyerinde kullanmak için aldı. Kokusu gerçekten nefis.

Purederm Temizleyici ve Ferahlatıcı Oksijen Köpüğü Maskesi: Daha önce hiç kullanmadım. Fakat cilt temizliğine önem veren biri olarak bunu da denemek için son kalanları hemen aldım.

Toni&Guy Deniz Tuzu Şekillendirici Sprey: Bu ikinci şişe. Çok seviyorum. Hafif dalgalı saçlarımı çok güzel şekillendiriyor.

Uni Islak Mendil: Çantada bulunması için yedekledim.



The Balm Nude Tude Palet: Gratis indirimlerinde en sonunda yakalayabildim The Balm ürünlerinin tümünü. İşin ilginç tarafı hepsi de son kalan ürünlerdi. Nihayet diyorum, oh be diyorum.

Golden Rose 5'li Far Paleti: 103 numara kahve tonlarındaki paletin tonları çok hoşuma gitti.

The Balm Put A Lid On It Far Bazı: En sonunda en sonunda...

The Balm Face Primer: Bunu sırf merakımdan aldım. Bakalım işe yarayacak mı?

The Balm Jovi Palet: Bloglarda görüp çok çok beğendiğim palet. Buna da "En sonunda..."

Fiyatlarını sormayın, fişi de attığım için bu konuda bilgi vermem mümkün değil. Ürünleri kullandıkça blogda yorumlayacağım.

Böylelikle bir Gratis indiriminin daha sonuna geldik. Sanıyorum bir süre alışveriş yapmayacağım.(Buna kendim bile inanmadım :))   )


11 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan cok güzel secmissin, özellikle TheBalm ürünlerine bayildim, NudeTude paletinde benimde gözüm var ama almanyada cok daha pahali ve online siparis vermek gerekiyor maalesef, türkiyeye gidince mutlaka bakacagim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Vivacım :) Uzun zamandır gözüm vardı ama bir türlü yakalayamıyordum, ne sonunda başardım :) Hımm... O zamaaan seni en kısa sürede Türkiye'ye bekliyoruz :) Görüşme için Nute Tude vesile olur belki ;)
      Sevgiler...

      Sil
  2. çok saçma bir blog

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ üst köşedeki çarpıya yönlendireyim sizi.

      Sil
  3. Makyaj bazını denemedim ama diğerler The Balm'ları seveceğine eminim canım.Güle güle,mutlulukla kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Filizcim, kullanmaya başladım ve bloglarda dnildiği kadar varmış gerçekten :)
      Sevgiler...

      Sil
  4. uu bi dolu şey almışsın :)) bir gidemedim ben gratise :) hepsini keyifle sağlıcakla kullan ilknurcum.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ablacım, en sonunda indirimden ben de faydalanabildim :)
      Sevgiler...

      Sil
  5. FİYATLARINI NEDEN YAZMADIN :(

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...