Bak Bakalım Blogumda Var mı?

22 Kasım 2014 Cumartesi

Taze Bittiler- 49

4 yıldır severek hazırladığım postlarımdan olan "Taze Bittiler" serisinin bir yenisini daha paylaşıyorum sizlerle. Yeni yıla girmeye çok az kaldı ve elimde büyük-küçük, sevdiğim sevmediğim ne varsa toparlıyorum, ayırıyorum, tüketiyorum ve sevdiklerime veriyorum. Bir yandan da alışverişe devam ettiğim için yer açtıkça yenilerini ekliyorum. Ama ben bu kısır döngüyü çok seviyorum :)

Ekim ayında da tüketim konusunda epey başarılı buldum kendimi. Bayağı birşeyler bittiği için 3 ayrı fotoğraf paylaşıyorum. Bakalım geçtiğimiz ay bitirdiğim ürünler nelermiş:


1- Harangvölgyi Hyaluron Collagen Hydrocare Cleanser: Çok çok severek kullandığım, temiz içeriğine, markanın kalitesine, cildime kattığı yumuşacık hisse, cildimi iyi temizlemesine hayran kaldığım, çok çok başarılı bir ürün. Detaylı yazım burada.

2- Aqua Soft Lens Solüsyonu: Deneme boyunu kullanırken memnun kaldığım ve orjinal boyunu aldığım bir solüsyon. Gözlerimde herhangi bir alerji vs olmadı, lensleri ovalamadan gayet iyi temizledi. Opti Free ile dönüşümlü olarak kullanmaya devam.

3- Palmolive Hindistan Cevizi ve Jojoba Yağı Özlü Duş Jeli: Palmolive'in son dönemlerdeki harika kokulu duş jellerinin tek hastası ben değilimdir sanırım. Gerçekten banyo keyfi diye birşey var bu jeller sayesinde. Duş sonrası hemen nemlendirici kullandığım için cildi kurutup kurutmadığı konusunda birşey söyleyemiyorum ama elimdeki 10-15-30 farklı marka duş jeline rağmen Palmolive kullanmaya devam.


4- Organique Peel-Off Yosun Maskesi: Bu yazımda detaylıca bahsettiğim ürünlerin tümünü kullandım. Özellikle kil maskesi ve yosun maskesinden çok memnun kaldım. Elimdeki maskeler bittikten sonra dönüş yaparım elbette.

5- Estee Lauder Double Wear Göz Kalemi: Yazın sıcağında bile benim yağlı göz kapaklarımdan akmayan nadir kalemlerden. Sürümü kolay, siyahlığı da gayet iyi. Şimdi Lancome kullanıyorum, onu da bir yazımda paylaşırım sizlerle.

6- Yves Rocher Beaute des Pieds Lavantalı Ayak Peelingi: Yapısı, uygulamasının kolay olması ve işe yarıyor olması sayesinde benden artı puanı kaptı.

7- Osmo Effects Wonder 10 Etkili Durulanmayan Sprey Maske: Bendeki deneme boyunu günlük bakım yapmak üzere kullandım.

8- Dove Besleyici El ve Vücut Kremi: Ardarda bitirdiğim 2. kutu. Özellikle kuru cilde sahip ya da benim gibi bahar döneminde cildi kuruyan herkesin kullanabileceği bir ürün. Hoş kokulu, çabuk emilen bir krem. Detaylı yazım burada. Evdeki diğer kremlere geçiş yapıcam.

9- Flormar Selection Oje: Bu kahvenin tonuna bayılıyorum. Çok severek kullandım ama başka renklerle tanışırken bunun yapısı bozulmuş. Ne yazık ki çöpü boyladı.

10- Mastihashop Damla Sakızı Aromalı Ferahlatıcı Diş Macunu: Damla sakızı sevenler bu diş macununu da edinmek isteyeceklerdir. Detaylı yazım burada.

11- Elite Likit Concealer: Bu kadar kısa sürede bittiğine inanamıyorum. Asıl amacının dışında göz farı bazı olarak kullandım. O konuda daha iyiydi. Yazısı burada.


12- Cyrene Biomimetic Keratin Deep Conditioning Saç Maskesi: 2 adet 25 ml.lik deneme boyunu kullandım. El kreminden biraz daha koyu kıvamlı. Temiz içerikli olması, ürünün artısı detaylı yazım burada.

13- Purnem Yeşil Çaylı Yoğun Nemlendirici Göz Çevresi Bakım Kremi: Göz çevresini iyi nemlendiren ve bakım yapan, sevdiğim ürünlerden. Detaylı yazısı burada.

14- Numuneler:
-Rosense Gül ve Papatya Özlü Peeling: Hoş kokulu bir peeling. İçerisinde kayısı çekirdeği partikülleri de olan bu peeling, biraz Yves Rocher kayısı özlü peelingi andırıyor. Orjinal boyunu almam, daha iyilerini kullandım çünkü.

-Colgate Plax Ağız Bakım Suyu: Alkolsüz olmasını sevdim ama ağızda o keskin tat ve his bırakan bakım sularıyla yıldızım barışmıyor.

Hiç de fena değilim sanırım son zamanlarda ürün bitirme konusunda. Bakalım bu ay sonuna kadar  neler bitireceğim...

6 yorum:

  1. Purnem sayende tanışıp sevdiğim markalardan biri,göz kremi hem hafif hem de güzel nem veriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Filizcim, ben de severek kullandım.
      Sevgiler :)

      Sil
  2. Benimde severek okuduğum yazılardan birtanesi :) bitenler atasözüm : güle güle bitsin gelsin yeni ciciler diyelim ... :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de severek okuduğum ve yazdığım serilerdendir canım :) Gelsinler ve geliyorlar yeni ciciler canım :) Sevgiler...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...