Bak Bakalım Blogumda Var mı?

20 Kasım 2014 Perşembe

Essence Nail Cuticle Softener Pencil- Kütikül Yumuşatıcı Kalem

Nedense ülkemizde satışı olmayan bir ürün hakkında yazıcam bugün. Yurtdışına çıktığınızda/çıkan birini bulduğunuzda, belki siz de edinmek istersiniz.

Hayatım boyunca hijyenik olup olmadığı konusunda tam olarak emin olamadığım için manikür yaptırmadım. Zaten tırnak etlerim ince olduğu için elimle bile geriye doğru ittirmem yeterli oluyordu. Bir yurtdışı alışverişim sırasında Essence rafında bu kalemi gördüğümde hemen aldım.

manikür, el ve tırnak bakımı, bakım, essence, kütikül



Ürünün uç kısmı, tam da keçeli kalem ucu gibi ve sert yapılı. Bu kalemle tırnak etlerini geriye doğru nazikçe itmeniz halinde "kütikül yokmuş" görüntüsü veriyor ve içeriğinde bulunan kayısı çekirdeği ve jojoba yağı  sayesinde tırnak etlerini de yumuşatıyor.

manikür, el ve tırnak bakımı, bakım, essence, kütikül


Ellerimi sık yıkadığım için tırnak etlerim de çabuk uzuyor doğal olarak. Bu nedenle ürünü günaşırı uyguladım. Kullanım sırasında ve sonrasında yayılan kayısı kokusu da ayrıca cezbedici.

kütikül, essence, el ve tırnak bakımı, bakım


Ürün ambalajı da çok ergonomik. Çantanızda taşıyabilirsiniz, kullanımı da pratik. Ayırca çok da uygun fiyatlı. İndirimli olarak 2 euroya satın almıştım. Keşke Essence, ürünlerinin tamamını  ülkemizde satılmasına imkan sağlasa...



6 yorum:

  1. Wow, fark ortada, cok güzel bakim yapmis! güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, çok beğendim ben de. Fakat ne yazık ki bitti. Yurtdışına çıktığımda hemen alıcam :)

      Sil
  2. Çok merak ettim doğrusu benim sanırım etlerim kalın ama aklıma hiç onları ittirmek gelmemişti :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürün yurtdışında satılıyor ama ülkemizde de benzer ürünler bulabilirsiniz. Sevgiler...

      Sil
  3. ben de nasıl heyecanlanmıştım :( tüh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm Siri Yaşam, keşke ülkemizde de satılsa...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...