Bak Bakalım Blogumda Var mı?

19 Kasım 2014 Çarşamba

Dove Besleyici El ve Vücut Kremi

Geçtiğimiz aylarda kozmetik dolabımı düzenlerken, eşimin geçen yıl Migros indiriminden hem de 2 adet satın aldığı kremleri buldum. Diğer ürünlerin ambalajına bakarak, nispeten küçük kalan bu şirin kutular, ne yazık ki dolabın arkalarında kalmış.

dove, krem, el ve vücut kremi, krem


Dove markasını severim. Şimdiye kadar duş jeli, şampuan, krem, saç bakım ürünleri ve bol bol sabunundan kullandım. Hiçbirinden de herhangi bir memnuniyetsizliğim olmadı. O nedenle bu kremi kullanırken de beğeneceğime emindim. Nitekim, markanın bu ürünü de beni yanıltmadı.


Dove'nin, tüm ürünlerinde iddialı olduğu alanlar; yumuşaklık ve bakım. Ve bu iddiasını da başarıyla yerine getiriyor.

Nefis bir kokuya sahip bu krem, özellikle kuru ciltler için. Tam da bu soğuk havalar için ihtiyaç duyduğumuz türden.

dove, krem, el ve vücut kremi, krem


Cilt tarafından hemen emilmesi ve yağlı bir his bırakmaması, ürünün diğer artıları benim için. Geçtiğimiz ay, bir kutusunu bitirmiştim ve neredeyse 2. kutu da bitmek üzere.

Çok memnun kaldığım bir ürün. Elimdeki diğer ürünleri denemek adına yenisini almayı düşünemiyorum. Fakat, bir "alınacaklar listem" olsa o listede kesinlikle yer alırdı bu krem.

Siz bu ara cilt bakımınız için hangi ürünleri kullanıyorsunuz?

2 yorum:

  1. dove ürünlerini eşim çok seviyor, o yüzden bol miktarda kullanıyoruz kremlerini bende seviyorum dove gerçekten nemlendirme özelliği çok gelişmiş bir marka güle güle kullan canım:))
    bende bloğuma beklerim:) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, çok severek kullanıyorum ben de :) Hemen bakıyorum bloguna, sevgiler...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...