Bak Bakalım Blogumda Var mı?

2 Kasım 2014 Pazar

GOSH Gratis Aracılığıyla Türkiye'de!

Gratislerdeki standlar arasında yerini alan Danimarka'nın ünlü markası GOSH'u tanımak üzere geçtiğimiz Cumartesi günü düzenlenen lansmana katıldım.



House Cafe'de ve ilk defa Ankara'da gerçekleşen lansman çok eğlenceli geçti. Güzel bir kahvaltının ardından marka ve ürünler hakkında bilgi aldıktan sonra hem ürünleri inceledik hem de bazı blogger arkadaşlarımıza makyaj uygulaması yapıldı.


Tabii, ürünlerin hemen hepsini de deneme imkanım oldu. Renkli kozmetikte çok fazla seçenek sunan GOSH ürünlerini, yapı ve renk verme özellikleriyle çok beğendim.


4'lü göz farlarının pigmentlerini başarılı buldum, renklerini de gayet iyi veriyor. Gramaj olarak da bayağı fazla. Pudraların yapıları ince, kadifemsi. İçerisinde gereksiz fırça ayrıntısının olmaması da gayet iyi. Primerler; şeffaf, beyaz ve krem olarak 3 renkten oluşuyor. Şeffaf olanı alınacaklar listemde. Bunun yanısıra serinin, allık ve top allıkları da mevcut. Sabitleştirici pudra hakkında görüşlerim önümüzdeki hafta detaylıca blogumda yer alacak.


4'lü allıkların renkleri harika. Yüzümde denemediğim için kalıcılığı hakkında net bilgi sahibi olamadım ama ton olarak çok başarılılar. BB ve CC kremler, ince ve hafif akışkan yapıda. Kalemleri yapıları gayet yumuşak ve sürümleri kolay. 4'lü göz farları da diğer far paletindeki gibi yoğun renk veriyor.


Ve çok çok başarılı bulduğum ruj ve oje görünümlü lipglosslar. Rujlar yumuşak yapıda, rahatsız edici kokuları olmayan, birbirinden güzel renkte. Kalıcılıkları fena değil ama nefis görünümlüler. Lipglosslar, içerisinde sim barındırmıyor ve yapıları ruj yoğunluğuna yakın. Ayrıca yapış yapış bir his de vermiyor.

Favori rujlarım ise 154 numaralı harika bir vişne çürüğü ve numarasını fotoğraflarımın arasında ne yazık ki kaybettiğim harika bir nude.



Ve favori lipglossum; Innocent (Tırnaklarıma değil, glossa yoğunlaşın lütfen, oje kurutucunun eserini görmezden gelin)


Bu arada Light'n Shine dudak parlatıcılarını da başarılı bu markanın. Ayrıca, parlatıcı kapaklarının ışıklı ve ambalajın yanında bulunan aynalarına bayıldım. Açılıp kapanabilen göz farları birbirinden güzel renklere sahip. Ve keçe uçlu eyelinerler; sürdükten hemen sonra sabitleniyor ve inanılmaz kalıcı. Elimden çıkarmak için bayağı uğraştım. 


Aydınlatıcı, harika bir renge sahip. Devasa kutusunda hiç bitmeyecekmiş gibi görünüyor. Kaş kiti ise 3 farklı renkten oluşuyor ve kit içerisinde ayrıca kaşlarınızı şekillendirmek ve sabitlemek için balmumu krem de bulunuyor.  Ve benim favorilerimden Forever kalem farlar. Müthiş kalıcı ve kremsi yapısıyla kolay sürümlü. Suya dayanıklı olması da ürünün başka bir artısı.


Ve ve ve maskaralar. Açıkçası, sevgili Sena'ya yapılan makyaj uygulaması sırasında kullanılan Allongeant maskaraya, sanırım lansmana katılan herkes hayran kalmıştır. Evet, Sena'nın kirpikleri çok güzel ama bir maskara kirpikleri ancak bu kadar muhteşem gösterebilirdi.


Hazır Gratis %40 + %10'luk indirimine GOSH markasını eklemişken, diğer ürünleri de inceleyin ama almadan dönmeyin tavsiyesinde bulunduğum ürünler; Forever kalem farlar, rujlar, allongeant maskara, oje görünümlü glosslar ve primer. 


Ürünleri içerisinde paraben, parfüm ve koruyucu bulunmayan markayla tanışmış oldum. Bu güzel gün ve bizi özel kılan hediyeler için Gratis ve Anlam Hanım'a çok teşekkürler...



*Bazı fotoğraflar Larien Dijital'e aittir. Bizi o gün yalnız bırakmadıkları için çok teşekkürler.








10 yorum:

  1. Ürünler harika görünüyor, nude ruju bende cok begendim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Vivacım, çok beğendim ben de. Gratis indiriminden birşeyler kapayım dedim ama gittiğim Gratis şubesinde GOSH standı yoktu ne yazık ki :(( Almanya'da satılıyor mu GOSH?

      Sil
  2. Çok ıyı ya ,acayip merak ediyorum urunlerini, goz rolonunu ve cc lerini ozellıklede,bende orada olmayı çok isterdim umarım gratis benımde Sesimi duyar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Roll-onu denemeye başladım canım, detaylı yorumlarımı daha sonra blogda paylaşıcam. İndirimde Gratis'e uğrayabildin mi?

      Sil
    2. oo Süper oyleyse , merakla beklıyorum...Ugradım ama hıcbırşey kalmamıştı gıttıgım 2 yerdede :/

      Sil
    3. Benim alışveriş yaptığım şubede de GOSH ürünleri yoktu :((

      Sil
    4. dunde gittim ınanamadım butun raflar bomboştu neredeyse :-(

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...