Bak Bakalım Blogumda Var mı?

15 Ocak 2016 Cuma

Hijyende Tek Hareket: Vissmate Ultra Yogun Kivamli Camasir Suyu

Herkese merhaba. Temizlik zamanlarında, özellikle kullanmayı tercih ettiğim ürünlerden biri de çamaşır sularıdır. Çamaşır suyu kullanmıyorsam temizlik yapmamışım gibi hissediyorum, temizlediğim her ne varsa kir-pislikten arınmamış gibi geliyor bana. Bugün, tam da bu konuyla ilgili, son zamanlarda sıklıkla kullandığım bir temizlik ürünü hakkında deneyimlerimi paylaşıcam sizlerle.


Bildiğimiz çamaşır sularından farkını farkettiren Vissmate; şimdilerde, elimden düşürmediğim ve neredeyse evin her köşesinde kullanmayı sevdiğim bir temizleyici.


"%100 hijyen, maksimum koruma" sloganıyla yola çıkan markanın öncelikle özel tasarlanmış ambalajını çok sevdiğimi söylemeliyim. Can alıcı renk kırmızının verdiği güçlü ifade ile kilitli kapağın verdiği güven hissi gayet iyi bir bileşim olmuş.

Ultra yoğun kıvamlı formüle sahip ürün, sağlıklı temizleme konusunda ciddi anlamda iyi bir yardımcı. Evin hemen her köşesi için temizleme aracı olarak kullanılabilmesi ise hem ekstra masraftan, hem de ürün kalabalığından bizleri kurtarıyor.

Ürün; "Çam Ormanları-Limon Gücü-Deniz Ferahlığı ve Çiçek Bahçesi" adlarıyla özellikle koku yönüyle çeşitlendirilmiş. Diğer çamaşır suları kadar olmasa da yine de hepimize tanıdık gelen o keskin ve ağır koku, markanın farklı koku bileşenleri sayesinde daha hafiflemiş.

Eşimin, uzunca bir ofiste kullandığı kupayı temizledim dün. Aradaki farkı fotoğraftan net olarak görüyoruz hepimiz. Saniyeler içerisinde bardaktaki çay ve kahve lekesini yok edip kupayı mis gibi yaptı.

Vissmate'nin; lavabo, klozet ve duş teknesini kısa sürede ve kolaylıkla temizlemesini çok beğeniyorum. Mutfağımda sürekli el bezlerini, kesme tahtalarını ve bardakları çamaşır suyu temizlediğimden en çok mutfağımda boy gösteren ürünün mutfak eşyalarımı lekelerinden kurtararak tertemiz yapması ve hijyenik hale getirmesi hoşuma gidiyor. Çamaşır ve bulaşık makinesinde de güvenle kullandığım ürün, defalarca uğraştırmadığı ve bana zaman kazandırdığı için evin demirbaşlarından oldu bile.

Gün geçtikçe birçok market raflarında görmeye başladığım Vissmate çamaşır suyu; 810 gr-2160 gr ve 4 kg.lik 3 farklı gramajla satışa sunulmuş. Fiyat olarak da ciddi anlamda ekonomik bulduğum ürünü denemenizi tavsiye ederim. 

*Basın ürünüdür. Görüşlerim kişisel ve objektiftir.

8 yorum:

  1. Ben çok memnun kaldım bu ürünlerden.Özellikle çam kokulu olan favorim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severek kullanıyorum. Çam ve limon da benim favorim :)

      Sil
  2. Bu markayı bizim yardımcımız da beğenmiş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. Bende birkaç gündür kullanmaya başladım ve çok beğendim bu ürünü:))

    YanıtlaSil
  4. Bende kullanmaya başladım kokuları hoş ve çok yoğun boğucu değil :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...