Bak Bakalım Blogumda Var mı?

27 Ocak 2016 Çarşamba

HC Hair Care- Tria Kolay Tarama Spreyi

Geçtiğimiz haftalarda sevgili Ebru'nun yılbaşı etkinliğinde HC Hair Care tarafından hediye edilen bir ürün, bugün blogumda yer alıyor.

Saçın yıpranmış yüzeyindeki çatlakları doldurma ve elektriklenmeyi önleyerek kolay taranmasını sağlama vaadinde bulunan ürünü, son haftalarda düzenli olarak kullanıyorum.

Öncelikle şunu söylemeliyim ki, saç taramaktan pek hoşlanmayan ben, saçlarımın hafif dalgalı olmasını da bahane ederek, duş sonrası tarıyorum(taramak zorunda kalıyorum). Dalgalı ve dolaşık olduğundan, açmakta zorlandığım saçlarımın tam anlamıyla kurtarıcısı oldu bu sprey.

Spreyden birkaç fıs uyguladığımda, ürün ciddi anlamda saçlarımı açıyor, kalıcı kokusu da saçlarımda kalıyor. Ayrıca, kullanım sonrası durulanmayan saçlarıma parlaklık verdiğini de rahatlıkla söyleyebilirim.

Son zamanlarda çok severek kullandığım bu ürün, 75 ml.lik ambalajında 10,00 TL gibi çok da uygun fiyata satışa sunulmuş.
Hayvanlar üzerinde test yapmayan marka HC Hair Care'in satış sitesinde herhangi 2 ürüne ücretsiz kargo avantajını da hatırlatayım.

*Etkinlik, sponsor ürünüdür. Görüşlerim kişisel ve objektiftir.

10 yorum:

  1. HC ürünlerini merak ediyorum sanırım bende deneyeceğim teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
  2. Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok teşekkür ederim, bizi bu güzel ürünle buluşturduğunuz için :)

      Sil
  3. denenebilir bir ürün üstelik bu fiyata :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette, saçlarımı cidden çok güzel açtı. Mutlaka denenmeli...

      Sil
  4. Saçlarım bu aralar kendi kendine karışıyo ve taramak bu aralar işkence benim için almayı düşünüyorum inşallah faydasını görürüm

    www.hayattankarelerimiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa o halde, kesin işinize yarayacak bir ürün bu. Mutlaka deneyin.

      Sil
  5. HC ürünlerinden memnun biri olarak bunu da denemek istiyorum tabi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok başarılı Audrey. Senin de beğeneceğine eminim...

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...