Bak Bakalım Blogumda Var mı?

17 Temmuz 2018 Salı

Kreş Çocuklarına Hediye

Ufaklık geçtiğimiz hafta itibariyle kreşten ayrıldı. Vedalaşırken de kreşteki son gününü daha da keyiflendirmek ve arkadaşlarını da mutlu etmek için minik hazırlıklarım oldu.

Kızımın kreşteki arkadaşları için birer kitap ve balon alarak O'ndan bir hatıra kalmasını istedim.
Kitaplarımız bunlar...
Balonları da nasıl cazip hale getirebilirim düşüncesiyle Pinterest'te gezinirken bu tarz şirinlikleri görünce hemen başladım.
Bunları güzelce paketledim ve üzerlerine de birer kalp yapıştırdım. Çocukların mutluluğu görülmeye değerdi...


Minik şeyler gerçekten de mutlu ediyor insanları, hepsi birden paketlerini hunharca açıp, balonlarını birbirlerine gösterdikten sonra şişirip oynamaya başlamaları çok eğlenceliydi.


Bir de minik ikramlıklar hazırladım ikindi kahvaltılarında tüketmeleri için. Minik minik poğaçalar ve en basitinden truffe.


İlk evremizi bitirdik böylelikle. Şimdi sırada anasınıfı :)





6 yorum:

  1. Ne ince bir davranış, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. canım ya ne de güzel düşünmüşsün :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel düsünmüssün. Tatli kizinin basarilari daim olsun tüm okul yasaminda 😍

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...