Bak Bakalım Blogumda Var mı?

23 Temmuz 2018 Pazartesi

Dresslily 6. Yılını Kutluyor

Dresslily, yabancı online alışveriş siteleri arasında en sevdiklerimden. Gerek özenli paketleme ve kargo sorunu yaşamadan alışveriş; gerekse alışverişin uygun fiyatlı ve ürünlerin umduğumdan güzel çıkıyor olması siteyi tercih etmemde önemli etkenler.

"Sitede yok yok" şeklinde bir slogan, Dresslily için yeterli bir açıklama olur diye düşünüyorum. Hazır sitede 6. yıl kutlaması devam ediyorken, "New Products" bölümünde yer alan hem yeni; hem de yeni olmasına rağmen indirimli ürünlere bir göz atmanızı öneririm. Bir önerim de "Women Clothing" bölümü. Tam da yaz sezonuna uygun, birbirinden güzel parçalar gerçekten gardroplarımızda olması gereken ayrıntılardan oluşuyor.

Ben alışverişimi yapmadan önce birkaç parça da sizler için seçtim.
Ben bu takıma bayıldım. Hem renk hem de model olarak favorim olabilir. BURADAN.
Etnik desenli bu mini elbise de tam yazlık değil mi? BURADAN.
43 numarasına kadar bulabileceğiniz bu şirin ayakkabılara bayıldım. BURADAN




Stokta tükenmekte olan çantayı hem de indirimli almak için BURADAN.

Siteyi detaylıca incelemenizi öneririm; çünkü  uygun fiyatlı ürünlere, vereceğiniz tüm siparişlerinizde "DLTina" kodunu kullanarak %10 daha indirim kazanacaksınız.

Keyifli alışverişler...







4 yorum:

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...