Bak Bakalım Blogumda Var mı?

28 Şubat 2014 Cuma

Icolive Papatya Yağı Vücut Losyonu

Haftasonuna dakikalar kala telaşlı bir geceden merhaba. Bugün tanıtacağım ürün; Çimen Kozmetik'e ait vücut losyonu.

Çimen Kozmetik, bir ara sosyal medyada fazlaca yer almıştı.Ürün yelpazesi çok geniş olan marka, anne ve bebek ürünleriyle de bol bol reklamını yapıyordu. Ayrıca, ürün kullanan ve tanıtım yapan da yoktu. İşte o dönemlerde, tam da indirimli satışlarına başlamışken deneme amaçlı 5-6 çeşit ürün aldım.

Papatya özlü bu vücut losyonu adıyla satılan bu losyon, satışa sunulan ve adına verilen bilgilerden uzak. Bir kere tam anlamıyla Nivea markasına ait el kremlerinin kıvamında ve kokusuna yakın bir kokuya sahip. Bu nedenle vücut losyonu derken ne kastedilmiş, anlamak güç. Losyon değil ki, krem?

Bunun yanısıra krem kıvamında bir losyon neden böyle pompalı bir şişede satışa sunulmuş bunu da anlamak zor. Hadi, kutu doluyken 1-2 pomp alarak kullanılabiliyor ama kutudaki ürün azaldığında ürünü almak neredeyse mümkün değil. Kutunun pompalı ağzını çıkarıp elinize pat pat vurarak ürünü çıkarmak zorunda kalıyorsunuz. E o zaman da hijyenik olmuyor.


Öyle aman aman bir nemlendirmeye de sahip değil. Vücut losyonu olarak satılan bu ürünü biraz el kremi olarak kullandım, bitti gitti. Amacına uygun bir ürün olmadığı için tavsiye edilecek bir tarafı da yok.


6 yorum:

  1. Madame coco nun vucut losyonunu tavsiye derim harika bi losyon...Bende bloguma beklerim ..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Markayı ilk defa duydum. Vaatleri ile sonuçları tutmayan ürünleri hiç sevmiyorum, benim de başıma geliyor arada. Vücut kremlerinde Body Shop body butter kullanıyorum ağırlıklı olarak. İndirim takip edip alıyorum ve memnun kaldım hep aldıklarımdan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa hiç sorma... Ben de bu aralar Durance'nin Lavanta özlü losyonunu kullanıyorum, müthiş!

      Sil
  3. Benimde vardı buna benzer bir ürün markasını hatırlamıyorum ama nefret etmiştim, elime gelmiyor kullanamıyorum falan çok itici.

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...